Η MiTo QV κινείται γρήγορα όταν το ζητήσεις, αλλά δεν έχει τον ξυραφένιο χαρακτήρα, που θα αναζητήσει ο σκληροπυρηνικός.

Alfa Romeo MiTo QV: Δυναμική γοητεία

39.422 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/11/2015

Η σπορτίφ θέση οδήγησης της MiTo QV σε βάζει στο κλίμα με το καλημέρα. Το εσωτερικό χάρη στο στάνταρ σύστημα infotainment και τα καλά υλικά συνδυάζει τον high-tech χαρακτήρα και την ποιότητα. Από εκεί και πέρα στο ζητούμενο, που είναι η συμπεριφορά στην σπορ οδήγηση, η MiTo QV δείχνει πως η οδική συμπεριφορά παραμένει το ισχυρό χαρτί της, με την αρωγή και του στάνταρ συστήματος D.N.A. Έτσι, επιλέγοντας το Dynamic στον διακόπτη (υπάρχει ακόμη Normal και All Weather) μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τους 170 ίππους και να «παίξεις» ανάλογα. Μπορεί τα ντεσιμπέλ να μην έχουν την καλύτερη σπορ χροιά, αλλά η επιτάχυνση είναι δυναμική. Δεν είναι πρόβλημα στη MiTo QV να μαζέψει μπόλικα χλμ. από στροφή σε στροφή. Πατάει γερά στις ανοιχτές καμπές και βάζει τη δύναμη κάτω, στοιχείο που την βοηθά να μην χάνει την επαφή της με το Fiesta ST στο πρώτο κομμάτι της χρονομέτρησης. Το 6τάχυτο σοφιστικέ κιβώτιο TCT βοηθά τον οδηγό να είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση (δεν αφήνει ποτέ τα χέρια από το τιμόνι) και κάνει γρήγορες αλλαγές. Ωστόσο κάποιες φορές ανεβάζει όταν δε θέλεις, ενώ αν δεν πέσουν οι στροφές στο κατάλληλο όριο αρνείται να κατεβάσει. Στο πιο κλειστό κομμάτι της διαδρομής, αυτό λειτούργησε ενάντια στο κυνήγι του χρόνου. Ωστόσο η MiTo QV κρατάει γερά χάρη και στους τροχούς των 18 ιντσών, γέρνει λίγο και εμπνέει να την πιέσεις ολοένα και πιο δυνατά. Τότε όμως εμφανίζει μια μονοδιάστατη υποστροφική συμπεριφορά, χωρίς δυνατότητα ρύθμισης με το γκάζι ή τα φρένα. Βέβαια, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e-Q2, τα δυνατά φρένα, αλλά και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC διορθώνουν διακριτικά. Η MiTo QV δείχνει να μην έχει σε μεγάλο βαθμό την «ένταση» και τον ξυραφένιο χαρακτήρα, που θα λατρέψει ο σκληροπυρηνικός. Ωστόσο μπορεί να κινηθεί γρήγορα με ασφάλεια και υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα.

 
  • ARISTIDES

    Παιδια το ζητουμενο , ειναι το οτι και τα δυο ειχαν 1,3G με το Αlfa να διαχειριζεται επιπλεων 100 κιλα , που σημαινει οτι ειναι λιγο ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗΜΕΝΗ . Οσο για τους χρονους , ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ το να χασει η Alfa , διοτι και πιο αδυναμη ειναι και περισσοτερα κιλα εχει ΚΑΙ το Σασμαν δεν την βοηθησε .

      3
  • Νίκος

    @aristides μπορεί απλώς να έχει φαρδύτερο λάστιχο η mito με αποτέλεσμα να διαχειρίζεται εξίσου καλά με το fiesta τα +100κιλά της ;)

     
  • ηρεμα και κουλαριστα

    σε δρομους με διασταυρωσεις και 50χλμ οριο.Το προ-προηγουμενο ΣΚ τρεις ανθρωποι σκοτωθηκαν μονο στην Ηλιουπολη.

     
  • giorgos alfa75 america

    Mε βαση τον επισημο τιμοκαταλογο της ΑUTOONE η τιμη της Mi.To είναι 19940 http://www.autoone.gr/καινούργια-αυτοκίνητα/

     
    • autotriti

      Απάντηση: Σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που μας αποστέλλει η Alfa Romeo η τιμή είναι αυτή που αναγράφεται στο άρθρο μας. Σας ευχαριστούμε.