To Fiesta ST ξεχωρίζει γιατί έχει τον τρόπο να καταπίνει στροφές και να «φτύνει» απόλαυση

Ford Fiesta ST: Πωρωτικό και αποτελεσματικό

39.418 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/11/2015

Όπως και η εξωτερική του εμφάνιση, έτσι και το ποιοτικό εσωτερικό του Fiesta ST είναι διακριτικά σπορ, παρά πολεμικό. Όλα τα λεφτά είναι οι καθισματάρες της Recaro που αγκαλιάζουν αμέσως το σώμα και πωρώνουν. Η θέση οδήγησης είναι πάντως πιο ψηλή σε σχέση με αυτή της MiTo QV και αρχικά ξενίζει, όπως και η εργονομία της κεντρικής κονσόλας. Από την στιγμή όμως που θα αφήσεις τον συμπλέκτη και εν μέσω καπνισμένων ελαστικών τιναχθείς μπροστά, οι ατέλειες περνούν σε δεύτερη μοίρα.
Με σοφά σφιχτή ανάρτηση, ένα πολύ γρήγορο και μεστό σε αίσθηση τιμόνι (2,3 στροφές) και έναν απόλυτα θετικό επιλογέα, με ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC που συνδυάζεται με το διαφοροποιημένο ESP, προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ, και με το ESP, για πρώτη φορά, να ενεργοποιείται και απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport), το Fiesta ST έχει τον τρόπο να κερδίζει την παρτίδα. Βάζοντας σωστά τη δύναμη στην άσφαλτο, δίνοντας σου τη δυνατότητα να ρυθμίζεις τη συμπεριφορά του ζυγισμένου πλαισίου με τα φρένα και το γκάζι, το Fiesta είναι πωρωτικό ειδικά σε στριφτερές διαδρομές. Ξέρει να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση, μπορεί να είναι αποτελεσματικό και σίγουρα προσφέρει μια ευχάριστη «μηχανική» αίσθηση στον οδηγό, που νιώθει βασικό μέρος των δρώμενων και όχι απλά συμμέτοχος. Η δύναμή σε συνδυασμό με το περιορισμένο του βάρος καταπίνει την απόσταση μεταξύ των στροφών, τη στιγμή που το δυναμικό κράτημα μετατρέπεται σε ελεγχόμενο γλίστρημα, όποτε το θελήσει ο οδηγός. Το Fiesta ST έχει τον τρόπο να πετυχαίνει το ζητούμενο, που είναι η αποτελεσματικότητα, χωρίς αυτό να οφείλεται αποκλειστικά στην υπεροχή που εμφανίζει σε αναλογία κιλών/ίππο ή στη δύναμη των φρένων του. Είναι το συνολικό του στήσιμο και η ικανότητά του να καταπίνει στροφές και να «φτύνει» απόλαυση...

 
  • ARISTIDES

    Παιδια το ζητουμενο , ειναι το οτι και τα δυο ειχαν 1,3G με το Αlfa να διαχειριζεται επιπλεων 100 κιλα , που σημαινει οτι ειναι λιγο ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗΜΕΝΗ . Οσο για τους χρονους , ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ το να χασει η Alfa , διοτι και πιο αδυναμη ειναι και περισσοτερα κιλα εχει ΚΑΙ το Σασμαν δεν την βοηθησε .

      3
  • Νίκος

    @aristides μπορεί απλώς να έχει φαρδύτερο λάστιχο η mito με αποτέλεσμα να διαχειρίζεται εξίσου καλά με το fiesta τα +100κιλά της ;)

     
  • ηρεμα και κουλαριστα

    σε δρομους με διασταυρωσεις και 50χλμ οριο.Το προ-προηγουμενο ΣΚ τρεις ανθρωποι σκοτωθηκαν μονο στην Ηλιουπολη.

     
  • giorgos alfa75 america

    Mε βαση τον επισημο τιμοκαταλογο της ΑUTOONE η τιμη της Mi.To είναι 19940 http://www.autoone.gr/καινούργια-αυτοκίνητα/

     
    • autotriti

      Απάντηση: Σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που μας αποστέλλει η Alfa Romeo η τιμή είναι αυτή που αναγράφεται στο άρθρο μας. Σας ευχαριστούμε.