Με τον ηλεκτροκινητήρα, το Auris μπορεί να κινηθεί χωρίς να καταναλώνει βενζίνη μέχρι 2-3 χλμ. μέσα στην πόλη.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Αναβαθμισμένο το υβριδικό σύστημα

62.871 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015

Το υβριδικό σύστημα του νέου Auris Hybrid έχει αναβαθμιστεί ελαφρώς, καταφέρνοντας έτσι να επιτύχει μια ακόμα χαμηλότερη τιμή στις εκπομπές ρύπων, οι οποίες πλέον αγγίζουν τα 79 γρ./χλμ (87 γρ./χλμ είχε το προηγούμενο μοντέλο). Το υβριδικό σύστημα που κινεί το Auris αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,8 VVT-i, που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα εξακολουθεί να έχει συνδυαστική απόδοση 136 ίππων. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, (η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 3,5 λτ./100 χλμ., με αυτή της δοκιμής να αγγίζει τα 4,2 λτ./100 χλμ).
Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ, ενώ η λειτουργία του κιβωτίου, επιτρέπει την επίτευξη καλών ρεπρίζ. Έτσι τα 60 – 100 χλμ/ώρα με kickdown έρχονται σε 6 δλ., ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα σε 8,8 δλ. Παράλληλα, χάρη στη λειτουργία EV, το Auris
Hybrid μπορεί να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους για περίπου δύο χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα τα 50 χλμ./ώρα. 

Tags: TOYOTA AURIS
 
  • Thod

    Υ.Γ, Λάβετε σοβαρά τα like των σχόλιων των ηλ. αναγνωστών !!! μάλλον έχετε καταντήσει το κατεστημένο που προσπαθεί να κατευθύνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων βάσει των διαφημιστικών σας πελατών, λοιπάμαι που το λέω...έχετε χάσει την διαδρομή σας, και εύλογα θα μου πείτε γιατί σας αναγνώσκω??? απλά για να ευθυμώ!!!

      73