• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Toyota C-HR 1,8 HSD

Διαβάστηκε από 26472 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2017

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. Είναι τυχαίο, άλλωστε, που η Toyota δεν το διαθέτει καν ως diesel; Ας το δούμε πιο αναλυτικά…

 
Whats new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 24.870 ευρώ

+ Κατανάλωση, κουπέ σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα & φινίρισμα
- Μικρά πίσω παράθυρα, σχετικά μικρός χώρος αποσκευώ
 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, το μέλλον των μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων είναι δυσοίωνο. Και αυτό γιατί εκπέμπουν NOx τα οποία για να εξουδετερωθούν θα πρέπει οι κατασκευαστές να ξοδέψουν πολλά λεφτά, τα οποία δεν το θέλουν! Αντιθέτως προτιμούν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, βλ. ηλεκτρικά και υβριδικά (plug-in ή όχι), τα οποία αποτελούν σε κάποιο βαθμό το προπομπό τους και τη λύση. Τόσο για να πιαστούν τα νέα όρια ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν σε δύο περίπου χρόνια, όσο και να ανταποκριθούν στις νέες μετρήσεις κατανάλωσης, οι οποίες δεν θα είναι εργοστασιακές, αλλά… αληθινές, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα βγάλαμε από το κεφάλι μας, αλλά οδηγηθήκαμε «διαβάζοντας» τα δεδομένα, τις δηλώσεις και τις κινήσεις των ίδιων των κατασκευαστών. 
Μία από τις τρανταχτές περιπτώσεις που έχουμε αναφέρει, είναι πως ο κολοσσός Toyota, δεν θα προσφέρει καν κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση για ένα νέο και πολύ σημαντικό μοντέλο για αυτήν, το νέο C-HR το οποίο και δοκιμάζουμε. Κάτι ξέρει; Σε κάθε περίπτωση παρακάτω το δοκιμάζουμε αναλυτικά, και γιατί όχι, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας αντίστοιχες, πετρελαιοκίνητες προτάσεις της κατηγορίας. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
 
Αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το νέο C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική του, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές. Παράλληλα, το εμπρός μέρος με τα λεπτά φανάρια, τη μάσκα και τις τεράστιες εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα είναι έτοιμο να σου χιμήξει, ενώ τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και οι έντονες γραμμές χαμηλά υποδηλώνουν ρώμη και θάρρος. Όσο για το πίσω μέρος; Κουπέ, φουτουριστικό, λεπτεπίλεπτο, άγριο… Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.
 
Από 24.870 ευρώ
Η τιμή του υβριδικού Toyota C-HR ξεκινά από τα 24.870 ευρώ και κρίνεται αρκετά καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-ENTER, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά. Η επόμενη, η C-ULT, έχει περισσότερα στιλιστικά κυρίως στοιχεία, ωστόσο είναι και αρκετά ακριβότερη εξαιτίας της φορολογίας. Συγκεκριμένα κοστίζει 3.585 ευρώ επιπλέον που σημαίνει πως το σκαλοπάτι είναι μεγάλο και θα πρέπει να το θέλεις αρκετά. Εμείς, πάντως, θα παίρναμε την C-ENTER.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Το ειδα στην εθνικη σε λευκο και κοντευα να τρακαρω γιατι κολλησε το βλεμμα μου πανω του! Απο κοντα και σε λευκο τα σπαει! Βλεπω ομως και ενα εσωτερικο αρκετα αναβαθμισμενο σε ποιοτητα υλικων αντιστοιχο των γερμανικων (μου αρεσε πολυ η επιλογη ελληνικης γλωσσας οχι μονο στην κεντρικη οθονη αφης αλλα και στο ταμπλο!) οποτε πλεον μιλαμε για ενα ολοκληρωμενο και αψεγαδιαστο αυτοκινητο που τα εχει ολα εκτος απο επιδοσεις. Ελπιζω ομως οτι στο αμεσο μελλον θα ερθει και μια πιο σπορ εκδοση για πιο ανησυχους οδηγους!

      75
  • Πειραιωτης

    Το ιδιο οπτικα με το 1.2 λιτρων...που προτιμω γιατι ειναι και φθηνοτερο...με την προσθηκη του 1.8ριου υβριδικου για τους γνωστες. Ουσιαστικα ιδια με ολα τα υπερ και τα κατα σε ενα πακετο εξαιρετικο και μοναδικο για οποιον εχει να δωσει τα επιπλεον ευρω που ζητα. Ειναι για μενα μονοδρομος λογω της ομορφιας του στην κατηγορια και βεβαια του ονοματος που το συνοδευει μια και το εχω δει και απο κοντα...αξιζει πραγματικα!

      46
  • Gianniς

    Όσοι το κράζετε τελικα απλα δεν είχατε σκοπό ποτε να το αποκτήσετε και μπαίνετε να το κράξετε μόνο και μόνο γιατι δεν έχετε δουλειά να κάνετε. Οι μπαταρίες εχουν εγγύηση για όσα χρονια θέλεις @@@@ που βαρέθηκες να βάλεις ενα όνομα, περα απο την εξυπνάδα που βρήκες να γράψεις. Επίσης εχεις δει τα αντίστοιχα ποσο καίνε πριν το κράξεις αυτο; ΓΙΑΝΝΗΣ δε φτάνει η παραγωγή να καλύψει τις πωλήσεις, εσένα δε σου αρέσει και George το συγκρίνεις με το Juke? Έχετε χαθεί στον αρνητισμό όλοι σας! Τέλος Διομήδη δες τα υπόλοιπα που εχουν κολλημένες τις οθόνες τους και μετά κρίνε και κραξε!!! Εχω τόσα χρονια υβριδικό καίει λιγότερο απ ολα στην κατηγορία του, δε χαλάει, δε βγάζει βλάβες και το CHR θα ειναι ετσι!

      30
  • Gianniς

    Βάλε ενα όνομα ρε @@@@ και σχολίαζε κατι που να εχει επαφή με τη πραγματικότητα και δε σου είπε κανεις μη σχολιάζεις. Αυτο που γράφεις απλα δεν εχει επαφή με τη πραγματικότητα γιατι απλα δεν εχεις οδηγήσει ποτε υβριδικό να δεις τι ισχύει και τι οχι. Και σύγκρινέ το με αντίστοιχο αυτοκίνητο μη υβριδικό να δεις τη διαφορα στην οικονομία.

      13
  • t@kis

    To άσχημο ή όμορφο είναι προσωπικό γούστο του κάθε ατόμου και το σέβομαι! Εγώ θα κάνω ορισμένες παρατηρήσεις σε αυτά που λέγει και αντιλέγει ο συντάκτης του άρθρου (auto triti) 1. Εξαιρετική κατανάλωση δεν την λές με 7-8 λίτρα στον αυτοκινητόδρομο είναι διπλάσιο από το δικό μου και ας είναι αρκετά μικρότερο! 2. Μας συστήνετε να αγοράζουμε υβριδικά με 7-8 λίτρα κατανάλωση ή ρεύμα να τα φορτίζουμε που; Από τον 6 όροφο με καλώδια; Χα ΧαΧα! δεν είναι για ελλάδα! ασε τις μπαταρίες.... 3. Δεν το βγάζει σε diesel γιατί απλά με τις εξωφρενικές τιμές που εφαρμόζει η toyota σίγουρα θα έκανε πάνω από 30 χιλιάδες οπότε μπαίνει σε κανάλι μεγαλύτερων και δεν θα το έπαιρνε κανένας (δείτε τιμές diesel σε άλλα μοντέλα auris rav klp) Να εξετάζετε λοιπόν αυτά που γράφετε, ας τα διαβάζει και κάποιος άλλος! Εν κατακλείδι θα το έπαιρνα αν υπήρχε σε diesel με λογική τιμή, ή α κατάφερνε η toyota να ρίξει την κατανάλωση με καλύτερο σε κατανάλωση βενζινοκινητήρα! Προς το παρόν η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη για υβριδικά ( σε 30 χρόνια ίσως) ας το πάρουν οι φανατικοί toyotades και μετά δεν θα έχει καθόλου μεταπωλητική αξία! (ποιός θα πάρει μεταχειρισμένο που καίει 7-8 λίτρα;) Εξάλλου τα υβριδικά είναι ακόμα σε πειραματικές εκδόσεις όπως το 3D στις TV που απέτυχε, Προσωπικά πιστεύω θα αποτύχει σαν οικογενειακό αυτοκίνητο! ίσως το χρησιμοποιήσουν δήμοι και υπηρεσίες μόνο για εντός πόλεως διαδρομές!

      1
  • t@kis

    Είναι αλήθεια ότι κατασκευάζεται στην Τουρκία!!!!! Αν είναι έτσι να το ....χαίρονται όσοι το πήραν! Καλορίζικο και ...περαστικά! Βασικά όχι μόνο γιατί δεν ...γουστάρω τους Τούρκαλάδες (πρωσωπικό) αλλά αν ψάξετε παράπονα για το auris που επίσης κατασκευάζεται στη τουρκία! Θα δείτε... (κάντε λίγο μια αναζήτηση) τρίζουν μέσα στην εγγύηση ξεβάφουν τα...χερούλια παίζουν τα καθίσματα ΤΟΓΙΟΤΑΡΕΣ Κουδουνίστρες ...μακριά!!!!!!

     
  • Noname

    το είδα απο κοντά όμορφο δεν μπορώ να πω...ομως!!!μόλις μπήκα μέσα στο σαλόνι μαύρη μαυρίλα ειδικά πίσω νομίζεις ότι είσαι σε φυλακή....και το ξενέρωμα; μόλις έκλεισα την πορτά...εκει χαλάστηκα εντελώς!!!! ειδικά με ανοικτο παράθυρο νομίζεις ότι θα σου μείνει η πορτα στο χέρι...Η δε τιμή φουσκωμένη χωρίς λόγο και αιτία by made in turkey. Οποτε έχουμε και λέμε γερμανία και πάλι γερμανία.

     
  • Stauros

    Πράγματι, και εγ'ω δεν διατίθεμαι να πληρώνω σε ένα νεο προιον τα έξοδα του μεχρι να καθιερωθεί στην αγορα....προτιμω τονα είναι μεν καινουργιο αλλά το απόλητα φτηνο.. κανενας άλλος ας υποστηριζει τις εταιρίες στα εξοδα που έχουν όταν κανουν ερευνα και απρπυσιαζουν νεες τεχνολογίες , εγω προσωπικα βολεύομαι και με τις παλιες.....ούτως ειπείν..ατμοσφαιρικούς οκταβαλβιδους αξιποπιστους κινητήρες ..με ελαφρια αμαξώματα, ανεκτικα συστηματα διευθυνσης και φρένων, αποδεκτη άνεση και ασφαλεια..γιατι στο τελευταιο . αν και τα νεα αμαξια είναι πολυφορτωμενα με ένα σωρρό συστηματα και αξεσουάρ παθητικης ασφαλειας ,αμα τρακαρης χαιρετα μου τον αγιο πετρο...! δεν εχουν μειωθεί οι θανατοι μετα από ατυχήματα στα νεας τεχνολογιας αυτοκίνητα ...γιαυτο λοιπον ..μη μασατε συσχωριανοι....αφήστε κανενας αλλον να πληρωνει τα εξοδα εξέλιξης της τεχνολογιας......

     
  • @@@@

    Γειά σου ρε Gianniς φωστήρα που όλα τα βρίσκεις καλά και κρίνεις όλους τους υπόλοιπους!!!!Μάθε όπως εσύ έχεις άποψη , ότι άποψη έχουν και οι υπόλοιποι !!!εξάλλου όλοι έκριναν το αυτοκίνητο και όχι εσένα προσωπικά , εκτός αν παίρνεις ποσοστά από τις πωλήσεις και δεν το ξέρουμε!!!!Την επόμενη φορά που θα κριτικάρουμε κάποιο όχημα θα σου δώσουμε πλήρη αναφορά με τα στοιχεία μας και αν θέλεις και εκκαθαριστικό για να μας επιτρέψεις!!!!Δεν θα το ξανακάνουμε!!!ΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑ!!!!

     
  • George

    Η μεγαλυτερη σαχλαμαρα αμεσως μετα το Juke! Που να βρει Ιαπωνας το γουστο και το ταμπεραμεντο;Να λειπει το βυσσινο...

     
  • @@@@

    Γιατί να δώσει κάποιος 25000 €+ για ένα αυτοκίνητο σήμερα , με υποτιθέμενη οικονομία η οποία είναι μόνο μέσα στην πόλη και για συγκεκριμένη αυτονομία!!!!Εκτός πόλης 8lit/100χλμ ???Τότε θα πάρω ένα υβριδικό σαν αυτό για την πόλη και ένα diesel για οικονομία στο ταξίδι!!!!!!!!Άσε που μόλις χρειαστούν συντήρηση οι μπαταρίες καλύτερα να το πουλήσει κανείς!!!!!!!χχαχαχαχχααα!!!!!!

     
  • Διομηδης

    ωραιο αλλα το ματι μου κολλησε στην κεντρικη οθονη...θαρρεις και περασε κάποιος ασχετος και την καρφωσε στο ταμπλό. ...

     
  • Διομηδης

    ωραιο αλλα το ματι μου οολλησε στην κεντρικη εικονα...θαρρεις και περασε κάποιος ασχετος και την καρφωσε πανω στο ταμπλο!!!