- Η ναυαρχίδα των εκδόσεων του Defender. - Έκανε 13.960 περισσότερες δοκιμές από το απλό Defender. - Με twin-turbo V8 κινητήρα για 635 άλογα.
- 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Continental, αν και έχει δείκτη Α - Κρατάει καλύτερα το UltraContact, σε στεγνό & βρεγμένο - Θυσιάζει μέτρα σε φρενάρισμα για να κερδίζει χιλιόμετρα αντοχής το Continental (Fuel B) - Στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Nexen φτιάχνεται το N' Fera Primus (Τσεχία), στη γειτονική Ρουμανία το Continental
- 6 χιλιάρικα ακριβότερη η X1 και με 3 χρόνια λιγότερη εγγύηση (2 έναντι 5) - Καις 600 ευρώ το χρόνο λιγότερα με το Peugeot - Φρενάρει μισό αμάξι (2 μέτρα) πιο μακριά η BMW - H X1 προσπερνάει 1,5 δλ. γρηγορότερα
- Στις αγορές από τον Μάιο. - Οι δύο οθόνες γίνονται μια, αλλά μεγέθους 27 ιντσών! - Ουσιαστικές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση. - Φρεσκάρισμα και για το GV70 Sport.
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Ξεκινάει από 30 χιλιάρικα το Niro των 204 ίππων - Το Kia EV6 έχει 10 χιλιάρικα έκπτωση και προσπερνάει σαν… Ferrari - Το 2,5 τόνων EV9 που φρενάρει σαν Taycan έχει έκπτωση 8.000 ευρώ από το κράτος
- Η αιώνια κουβέντα όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο είναι πόσα χλμ. είναι ΟΚ να έχει στο καντράν - 1η άποψη: Ανάλογα το καύσιμο, άλλο ένα diesel ή ένα 2λιτρο βενζίνης και άλλο ένα 800άρι πόλης - 2η άποψη: Ανάλογα τον κατασκευαστή ή τον τύπο του μοτέρ, πχ. «αν είναι Toyota δεν έχει ανάγκη» - 3η άποψη: Πρέπει να ξέρεις πως το οδηγούσε ο προηγούμενος, γι`αυτό ακόμα καλύτερα να ψωνίσεις από γνωστό