• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Auto Τρίτη συνεχίζει την ανάλυση των νέων δεδομένων στην αγορά της υγραεριοκίνησης και στο πλαίσιο αυτό, μίλησε με τον υπεύθυνο της Europegas Hellas, κ. Αλέκο Σταχτούρη.

Η εμπειρία της αεριοκίνησης στην Ελλάδα

Διαβάστηκε από 2115 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/12/2016

H προ 4ετίας «απελευθέρωση» του diesel ανέκοψε το υψηλό ενδιαφέρον που έδειχνε το κοινό για τη λύση του Υγραερίου στο αυτοκίνητο. Σήμερα όμως, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πετρελαιοκίνητα, με τις εκπομπές ρύπων και τους διεθνείς περιορισμούς επαναφέρουν στο προσκήνιο το υγραέριο!

 
Το Auto Τρίτη συνεχίζει να καταγράφει τις εξελίξεις γύρω από το θέμα και στην Ελλάδα, αναλύοντας και την εγχώρια αγορά της υγραεριοκίνησης που φαίνεται πλέον να πηγαίνει για... τίτλο!

Στο πλαίσιο αυτό, μιλήσαμε και με τον υπεύθυνο της Europegas Hellas, κ. Αλέκο Σταχτούρη, ο οποίος και μας μετέφερε τη δική του εικόνα από την αγορά της υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα.

Διαβάστε αναλυτικά όσα μας είπε:

Η Europegas Hellas συμμετέχει σε διάφορες εκθέσεις, παρουσιάσεις, σεμινάρια, ημερίδες σε όλη την Ελλάδα. Στην επαφή που είχαμε με το ευρύ κοινό, δεν υπήρχαν μόνο οι ευχάριστες εμπειρίες των ιδιοκτητών οχημάτων αεριοκίνησης αλλά όπως προβλέψαμε υπήρχαν και οι δυσάρεστες. Εμπειρίες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των μελλοντικών υποψηφίων ιδιοκτητών αεριοκίνητων οχημάτων δημιουργώντας τους φοβία και καχυποψία, τροχοπέδες στην οριστική τους απόφαση.
Ο κύριος λοιπόν λόγος της παρουσίας της Europegas στις διάφορες εκθέσεις, είναι η συνάντηση με πελάτες και εγκαταστάτες, στοχεύοντας στην άμεση ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών.
Η έλλειψη ενημέρωσης, η παραπληροφόρηση, η κακή ποιότητα υπηρεσιών, τόσο στην εγκατάσταση των συστημάτων όσο και στο after sales service ήταν κάποια από τα πιο σημαντικά θέματα στις συζητήσεις που είχαμε με τους δυσαρεστημένους ιδιοκτήτες.
Σε πολλές περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες δεν είχαν άδικο. Ακόμα και αυτοί που δεν τηρούσαν σωστά, όπως ορίζει ο εγκαταστάτης, τα διαστήματα περιοδικής συντήρησης (service), δεν είχαν την απαραίτητη ενημέρωση για το τι θα συμβεί στο όχημά τους και τις συνέπειες που θα είχαν όσον αφορά εγγυήσεις ανταλλακτικών και κόστη βλαβών.

Επιτήδειοι υπάρχουν παντού και στους μηχανικούς και στους εισαγωγείς και στους εγκαταστάτες αεριοκίνησης αλλά και στους ιδιοκτήτες που με δόλο εφευρίσκουν τρόπους να διορθώσουν προβλήματα των οχημάτων τους μεταβιβάζοντας ευθύνες σε άλλους.
Δυστυχώς οι περισσότεροι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν θα ασχοληθούν μόνο με τους μη καταρτισμένους εγκαταστάτες τους οποίους πολλές φορές εκείνοι επέλεξαν και με κριτήριο κυρίως την χαμηλή τιμή, αλλά θα κατηγορήσουν τα συστήματα, το υγραέριο, το φυσικό αέριο και γενικώς όλο τον κλάδο.
Όμως οι εγκαταστάτες φέρουν και πάλι το μεγαλύτερο φορτίο ευθύνης για το αν ένας πελάτης μείνει ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος και κατά συνέπεια δυσφημίσει ή διαφημίσει την αεριοκίνηση.

Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, μηχανικοί με μεγάλη εμπειρία και ολοκληρωμένα συγκροτήματα εταιρειών αυτοκίνησης ακόμα και τώρα συνεργάζονται με εταιρείες αεριοκίνησης χωρίς τεχνική υποστήριξη υπηρεσίες και ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα αφενός ζημιές στα οχήματα και αφετέρου ζημιά στον κλάδο, αφού οι πρώτες ενέργειές τους ώστε να αποποιηθούν τις ευθύνες τους, είναι να αφορίζουν το καύσιμο ή την εταιρεία που κατασκευάζει και προωθεί τα συστήματα.

Στην Ελλάδα, ναι μεν βελτιώνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέτησης αλλά δυστυχώς πολλές εταιρείες εισαγωγής και αντιπρόσωποι δεν παρέχουν την απαραίτητη κατάρτιση στους συνεργάτες τους.
Οι σοβαροί και υπεύθυνοι εγκαταστάτες γνωρίζουν ακριβώς τι κάνουν, όσοι δεν γνωρίζουν ρωτάνε τους υπεύθυνους εισαγωγείς και οι εισαγωγείς με την σειρά τους παρέχουν άμεσα τεχνική υποστήριξη, εγγυήσεις στα εξαρτήματα που εμπορεύονται και συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε αναβάθμιση ή πρόβλημα που παρουσιάζεται.

Κατά την διάρκεια του 2010 είδαμε την κατακόρυφη αύξηση της χρήσης LPG στην Ελλάδα αφού επικράτησε σε βασικά θέματα όπως η σημαντική οικονομία του σε σχέση με την βενζίνη και το πετρέλαιο, όπως και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα άλλα καύσιμα.
Το μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο δίκτυο ανεφοδιασμού, το χαμηλό κόστος μετατροπής-συντήρησης και η εδραίωσή του παγκόσμια ως ένα από τα πιο ευρέως εναλλακτικά καύσιμα, συνέτειναν στην ραγδαία άνθησή του τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα μπορεί να συζητάμε αν το μέλλον ανήκει στα εναλλακτικά καύσιμα, αλλά σε πολλές χώρες του κόσμου αποτελούν το παρόν.
Μπορούμε να πούμε, με ασφάλεια πλέον, ότι το συντριπτικό ποσοστό των ιδιοκτητών αεριοκίνητων οχημάτων έχουν τεράστιο οικονομικό όφελος σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μιας μεγάλης έντασης οικονομική κρίση. Επιπλέον, η τεχνολογία των συστημάτων συνεχώς εξελίσσεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται σε εργοστασιακό επίπεδο με τις εταιρείες αεριοκίνησης, εφαρμόζονται ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου και εγχυτήρες (μπεκ) τελευταίας λέξης της τεχνολογίας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο την μέγιστη εξοικονόμηση και την απόλυτη προστασία του κινητήρα.

Ως Europegas Hellas εξυπηρετούμε περίπου 300 συνεργεία σε όλη την Ελλάδα με πλήρη γκάμα ανταλλακτικών, τεχνική υποστήριξη και διάγνωση. Είμαστε παρόντες σε πολλές εκθέσεις και γεγονότα που αφορούν τον χώρο της αεριοκίνησης και τον χώρο του αυτοκινήτου γενικότερα. Παρά τις αντιξοότητες που συνάντησε ο κλάδος θεωρούμε ότι κρατάμε μια αξιοπρεπή θέση στην Ελληνική αγορά που βασίζεται στην ποιότητα των προϊόντων, τις ελκυστικές τιμές, την τεχνική υποστήριξη και τον αλληλοσεβασμό.
Η ψήφος εμπιστοσύνης των συνεργατών μας, είναι μια αναγνώριση που μας γεμίζει με αυτοπεποίθηση και μας δίνει την ώθηση να εργαστούμε ακόμη πιο εντατικά ώστε να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία και εικόνα της αεριοκίνησης.

Αλέκος Σταχτούρης
Υπεύθυνος Europegas



 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Υγραέριο - Υπολογίστε το ετήσιο όφελος
 *Συμπληρώστε τα 4 πρώτα πεδία, πατήστε "Υπολογισμός" και βρείτε το ετήσιο κέρδος
Χλμ. το χρόνο:
Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.):
Tιμή Βενζίνης (€):
Tιμή Υγραερίου (€):
Κόστος Βενζίνης (€/έτος):
Κόστος Υγραερίου (€/έτος):
Ετήσιο Κέρδος (€):
Μείωση Κόστους (%):
O παραπάνω τύπος υπολογίζει ότι η μέση κατανάλωση ενός αυτοκινήτου με LPG είναι περίπου 20% περισσότερη, σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο.