Ποια είναι η ΜG και γιατί είναι σημαντικό ότι έρχεται στην Ελλάδα;

Ποια είναι η ΜG και γιατί είναι σημαντικό ότι έρχεται στην Ελλάδα;

35.035 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2023)

H MG μπορεί να θυμίζει τα παλιά σπορ βρετανικά μοντέλα, όμως, τα αυτοκίνητα που θα δούμε στους ελληνικούς δρόμους, ούτε σπορ είναι, ούτε βρετανικά. Είναι όμως αυτό που λείπει από την αγορά σήμερα. Γιατί;

Σε μία χώρα που χρειάζεται φθηνά ηλεκτρικά, η πρώτη λύση καταφθάνει με τα MG

Η MG Motor ή αλλιώς «Morris Garages» όπως είναι η ονομασία με την οποία ιδρύθηκε το 1924, ανήκει στην κινεζική SAIC, τη μεγαλύτερη κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία, από τότε που η BMW, όσο είχε στην κατοχή της τη βρετανική Rover, πούλησε τα σήματα σε διαφορετικούς αγοραστές. Η MG πήγε στους Κινέζους μόνο ως σήμα και πίσω από αυτό το σήμα η SAIC έκανε μια ολόκληρη ανάσταση της μάρκας, φέρνοντας την MG ξανά στην Ευρώπη.

Είναι κινέζικη. Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο από όσο είναι η Volvo. Μια ευρωπαική φίρμα με κέντρα έρευνας και εξέλιξης στην Ευρώπη και έναν κατασκευαστικό κολοσσό με γραμμή παραγωγής, τεχνογνωσία και συγκρατημένο κόστος, στην Κίνα.

Όπως η Volvo, έτσι και η MG τώρα επωφελείται από την κινεζική τεχνολογία μπαταρίας. Όμως, η MG κάνει το αντίθετο από τη Volvo. H σουηδική φίρμα που έχει έρθει σε κινεζικά χέρια τα τελευταία χρόνια στα μοντέλα της θυγατρικής Polestar επωφελείται μέχρι τελευταίου ευρώ από τη φθηνή (στην Κίνα) τεχνολογία πουλώντας την σε τιμές premium στην Ευρώπη. Η MG από την άλλη την φέρνει σε τιμή ευκαιρίας.
 
Και αντίθετα με ότι άλλο κινεζικό ακούγεται, φαίνεται και εμφανίζεται πριν εξαφανιστεί, η MG είναι μια μάρκα δοκιμασμένη σε μεγάλες ευρωπαικές αγορές, με χρόνια παρουσίας, εμπιστοσύνη από τους αγοραστές της και την άνεση να προσφέρει 7 χρόνια εγγύηση στα συμβατικά της μοντέλα.
 
Δεν είναι τυχαίο που τα ηλεκτρικά μοντέλα της MG, με το που πάτησαν στην αγορά της Αγγλίας, έγιναν ανάρπαστα. Στο Λονδίνο ένα στα δύο ταξί είναι (ηλεκτρικό) MG, κάτι που επεκτείνεται και στις άλλες μεγάλες πόλεις, όσο αυτές, η μία μετά την άλλη βάζουν διόδια ή και απαγορεύουν τα συμβατικά αυτοκίνητα από το κέντρο τους.
 
H ηλεκτρική γκάμα της MG ξεκινάει από ένα μικρομεσαίο στέισον, το MG5 ΕV, και διαθέτει άλλα δύο μοντέλα, το MG ZS EV, και το αποκλειστικά ηλεκτρικό ΜG4 EV. Το μικρότερο αυτό MG4 είναι και το παιδί-θαύμα της μάρκας, αφού είναι με διαφορά το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς στην Αγγλία, 10.000 λίρες (σχεδόν 12.000 ευρώ) φθηνότερο από ένα VW ID.3, και σχεδόν στην ίδια τιμή όσο ένα βασικό VW Golf.
 
Όμως η MG έχει στη γκάμα της και ένα μικρό (MG3) και δύο SUV, το ZS και το HS, το πρώτο να προσφέρεται, όπως είπαμε και ως ηλεκτρικό, ενώ το δεύτερο, και μεγαλύτερο και ως υβριδικό πρίζας (plug-in).
 
Τι λες όμως; Θα κερδίσει η MG την εμπιστοσύνη των Ελλήνων; Είναι η εμπιστοσύνη που της δείχνουν οι Βρετανοί και την έχουν κάνει την πιο γρήγορα ανερχόμενη ηλεκτρική μάρκα, ικανή να σε πείσει πως μιλάμε για μια δοκιμασμένη μάρκα παρότι κινέζικη; Και, τελικά, αν μπορείς να πάρεις τώρα ηλεκτρικό στα λεφτά ενός Golf, γιατί όχι;

test center
Mitsubishi