Η Interamerican ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά με επιτόπου επισκευή σε 107.068 κλήσεις, με ρυμούλκηση σε 82.293 και με φροντίδα ατυχήματος από την υπηρεσία Autohelp σε 77.825.

Interamerican: 90% Ικανοποίηση για την Οδική Βοήθεια

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2014

Η Interamerican για τη χρονιά που πέρασε εξυπηρέτησε με την Οδική της Βοήθεια πάνω από 275.000 περιστατικά βλάβης ή ατυχήματος, αποδεικνύοντας πόσο σημαντική είναι η υπηρεσία της Οδικής Βοήθειας.

 

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2013 για την Interamerican, όσον αφορά την Οδική της Βοήθεια, καθώς ο κύκλος εργασιών της τελευταίας σημείωσε 27,5 εκατ. ευρώ, ενώ εξυπηρετήθηκαν 275.526 περιστατικά βλάβης ή ατυχήματος, με μέσο όρο ημερήσιας ανταπόκρισης σε 755 περιστατικά.

Έτσι πιο αναλυτικά, η εταιρεία ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά με επιτόπου επισκευή σε 107.068 κλήσεις, με ρυμούλκηση σε 82.293, με φροντίδα ατυχήματος από την υπηρεσία Autohelp σε 77.825, ενώ επαναπάτρισε με μεταφορά 8.340 αυτοκίνητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας της INTERAMERICAN, σύμφωνα με σχετική έρευνα, επιτυγχάνουν δείκτη ικανοποίησης πελατών πάνω από 90% ανταποκρινόμενες άμεσα, με μέσο χρόνο προσέγγισης περιστατικού τα 40 λεπτά της ώρας.

Η INTERAMERICAN διαθέτει πανελλαδικά 100 σταθμούς και υποδομές, με εξειδικευμένο προσωπικό 210 τεχνικών και 85 τοπικούς συνεργάτες σε όλη τη χώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την προαιρετική υπηρεσία της Οδικής Βοήθειας, η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει την επιτόπου επισκευή (αν γίνεται) ή τη ρυμούλκησή του οχήματος λόγω κάποιας βλάβης, ενώ ανάλογα με το ασφαλιστήριο καλύπτονται έξοδα επαναπατρισμού του αυτοκινήτου, το κόστος διαμονής σε ξενοδοχείο κ.α. 

 

Τελευταία νέα