Το κόστος της online ασφάλισης, δεν αποδεικνύεται στην πράξη και πολύ διαφορετικό από την κλασική ασφάλιση, μέσω ασφαλιστικού συμβούλου.

Online Ασφάλιση vs Ασφαλιστικός Σύμβουλος

Διαβάστηκε από 15659 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/9/2016

Η ανάπτυξη της online ασφάλισης έχει οδηγήσει και σε… απώλεια πελατών για τους ασφαλιστές, κυρίως εξαιτίας των μειωμένων τιμών που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στις direct υπηρεσίες τους, παρακάμπτοντας ουσιαστικά του ίδιους τους συμβούλους. Αμφότερες οι επιλογές πάντως, έχουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους, οπότε πάμε να τις συγκρίνουμε σε κάποιες κρίσιμες κατηγορίες.

  • Επιλογή: Το να επιλέξει κανείς το ασφαλιστήριο που καλύπτει τις δικές του ανάγκες, είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι της ασφάλισης, αφού πρόκειται για μια επιλογή που θα τη βρει μπροστά του σε ένα ενδεχόμενο ατύχημα. Μέσω διαδικτύου λοιπόν, μπορεί να τσεκάρει ο ίδιο τα «πακέτα» που προσφέρονται και τα κόστη αυτών, έχοντας όμως μία μικρότερη γκάμα επιλογής. Από την άλλη, ο ασφαλιστικός σύμβουλος γνωρίζει καλύτερα τα προϊόντα της αγοράς και πως μπορούν αυτά να διαμορφωθούν, από την άλλη όμως, οι περισσότεροι από αυτούς συνεργάζονται με συγκεκριμένες εταιρείες και προωθούν και συγκεκριμένα «πακέτα», ανάλογα και με τα δικά τους οφέλη.
  • Κόστος: Συγκρίναμε ενδεικτικά μια online ασφάλιση, με μία κλασική, μέσω ασφαλιστή, για ένα Opel Corsa, 1.200 κυβικών, του 2015. Με τις βασικές καλύψεις της αστικής ευθύνης, της νομικής προστασίας, της φροντίδας ατυχήματος και της κάλυψης από ανασφάλιστο όχημα, το μέσο ποσό που βρήκαμε στην online ασφάλιση ήταν στα 220 ευρώ, σχεδόν ίδιο δηλαδή με την κλασική ασφάλιση, αφού ο μέσος όρος 5 εταιρειών (Eurolife ERB, Αγροτική ΑΤΕ, Ατλαντική Ένωση, Ευρώπη και Συνεταιριστική) έφθασε τα 221 ευρώ.
  • Ευκολία: Η υπεροχή της online ασφάλισης είναι ξεκάθαρη σε αυτή την κατηγορία, αφού ακόμη κι αν ο σύμβουλος έρθει στο σπίτι σας, σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα περίπου 15 λεπτά που χρειάζεται κανείς για να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, από τον υπολογιστή του.
  • Εξυπηρέτηση: Οι γραμμές επικοινωνίας που προσφέρονται σε όσους θέλουν ή έχουν κάνει online ασφάλιση, από τις εταιρείες του κλάδου, είναι συνήθως 24ωρες και βελτιώνονται διαρκώς, προσφέροντας όλο και μεγαλύτερη εξυπηρέτηση στους καταναλωτές. Από την άλλη όμως η προσωπική επαφή με τον ασφαλιστή σας είναι δύσκολο να αναπληρωθεί και αποτελεί και το σημαντικότερο πλεονέκτημά του, ότι δηλαδή θα είναι εκείνος που θα τρέξει για να βοηθήσει και να βρει λύσεις την ώρα που υπάρχει ανάγκη.