H Allianz πρόσφερε ασφαλιστική κάλυψη σε περισσότερους από 330.000 πελάτες, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση κατά περισσότερο από 37.000 πελάτες.

Ενισχύει τα μερίδια της η Allianz στην ελληνική αγορά

Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2014

Με ενίσχυση μεριδίου αγοράς στο 4,9% έκλεισε το έτος για την Allianz, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση κατά 37.000 ασφαλισμένους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΑΕΕ.

 

Σημαντική ενίσχυση των μεριδίων της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά πέτυχε η
Allianz Ελλάδος, ενώ η κερδοφορία της έφτασε στα 18,9 εκατ. ευρώ. Αναλυτικότερα -με βάση τα δημοσιευθέντα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας για την παραγωγή ασφαλίστρων- η Allianz Ελλάδος κατάφερε να αυξήσει το συνολικό μερίδιο αγοράς στο 4,9%, από 4,5% την παρελθούσα χρονιά.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η Allianz πρόσφερε ασφαλιστική κάλυψη σε περισσότερους από 330.000 πελάτες, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση μέσα σε ένα έτος κατά περισσότερο από 37.000 πελάτες.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου δήλωσε σχετικά «Καταφέραμε για μια ακόμη χρονιά να πετύχουμε τους στόχους μας. Και αυτό είναι μία πραγματικότητα όχι μόνο για τα οικονομικά μας μεγέθη, αλλά και για ποιοτικούς δείκτες που πιστοποιούν το υψηλό επίπεδο λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ψηφιοποίηση με την παροχή τεχνολογικών λύσεων προς τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, εξασφαλίζοντας χαμηλότερα κόστη λειτουργίας και, κυρίως, περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας.»

 

Τελευταία νέα