Allianz Ελλάδος: Αύξηση μεριδίου το 2015

Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2016

Ο πήχης παραμένει ψηλά για την Allianz Ελλάδος και το 2016

 
Στις προτεραιότητες και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Allianz Ελλάδος για το νέο έτος αλλά και στα επιτεύγματα της χρονιάς που μας πέρασε, αναφέρθηκε η Γενική Διευθύντρια και Εντεταλμένη Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος κ. Φιλίππα Μιχάλη, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη της νέας χρονιάς. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα. 

Το πλαίσιο των σχεδιασμών της Allianz για τη νέα χρονιά παρουσίασε η κ. Φ. Μιχάλη στους Συνεργάτες Πωλήσεων. «Το ασφαλιστικό προϊόν παλεύει να σταθεί στη θέση που του αξίζει σε μία αγορά που συρρικνώνεται κι εμείς οφείλουμε να το διαφυλάξουμε αλλά και να μεταδώσουμε στους πελάτες μας τη σπουδαιότητά του ιδιαίτερα σε μία εποχή που η θωράκιση του οικονομικού προγραμματισμού των νοικοκυριών, έναντι απρόσμενων γεγονότων, είναι επιβεβλημένη», επεσήμανε η κ. Μιχάλη. «Σαφής στόχος του νέου έτους», πρόσθεσε, «είναι η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στις Ασφαλίσεις Ζωής».

H κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ευχαρίστησε θερμά τους Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρείας για τη στήριξή τους, η οποία αποκτά ιδιαίτερη σημασία κάτω από τη σημερινή οικονομική συγκυρία, «Σε μία περίοδο οικονομικής αστάθειας και κοινωνικής ευαισθησίας, βασιζόμαστε στην υψηλή ποιότητα των ασφαλιστικών μας συμβούλων για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων μας», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η κ. Θ. Σταθούρου δεν παρέλειψε επίσης να προτρέψει τους συνεργάτες της εταιρείας να αξιοποιήσουν και τη νέα χρονιά τις σύγχρονες προϊοντικές λύσεις και τις υπηρεσίες που τέθηκαν στη διάθεσή τους το 2015, «Είναι εργαλεία δουλειάς, ικανά να κάνουν την καθημερινότητα ενός επαγγελματία πιο εύκολη, αφήνοντάς του περιθώριο να ασχοληθεί με τις πιο ουσιαστικές και στρατηγικές του δράσεις».

 

Τελευταία νέα