Δεν είναι καθόλου τυχαίο που χιλιάδες επισκεπτών επιλέγουν να επισκεφτούν το κόσμημα της πόλης, το σιδηροδρομικό σταθμό. Είναι ένα κτίριο που ξεχωρίζει για την αρχιτεκτονική του, την κομψότητά του αλλά και την αισθητική του ιδιότητα.
Η ιστορία της κατασκευής του Σιδηροδρόμου Θεσσαλίας (ΣΘ), αρχίζει ουσιαστικά στις 13 Σεπτεμβρίου του 1881, όταν υπογράφεται η πρώτη σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου από την κυβέρνηση του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου και του μεγαλοτραπεζίτη της Κωνσταντινούπολης Θεόδωρου Μαυροκορδάτου, ο οποίος εκπροσωπείται από τον Ιταλό μηχανικό Ευαρίστο Ντε Κίρικο και τον Αρμάουντ Χενεβέρ. Παγκοσμίως γνωστός θα γίνει ο γιος του Τζώρτζιο Ντε Κίρικο, ο μεγάλος υπερρεαλιστής ζωγράφος που επηρεασμένος από το αντικείμενο της δουλειάς του πατέρα του, θα περιλάβει ένα τραινάκι σε όλους σχεδόν τους πίνακες της υπερρεαλιστικής του περιόδου. Τα έργα προχωρούν γρήγορα και στις 22 Απριλίου του 1884, ο σταθμός του Βόλου από όπου θα ξεκινήσει το τραίνο κατακλύζεται από επισήμους και πλήθος κόσμου, όπως και ο σταθμός της Λάρισας, όπου θα καταλήξει. Αφήστε, λοιπόν, την φαντασία σας ελεύθερη, στις τροχιές του παρελθόντος και στις ράγιες των τραίνων που μας συνεπαίρνουν με τα «τσαφ-τσουφ».
10 λόγοι για να πάμε λίμνη Πλαστήρα
Αυτό το Φθινόπωρο βρες ελβετικό σκηνικό 2 ώρες από την Αθήνα
Ναύπακτος: Η ομορφιά της φύσης σε όλο της το μεγαλείο
Μοναχοί «κασκαντέρ»: Τα πιο συγκλονιστικά μοναστήρια
Φθινόπωρο 2025: Οι 10 ομορφότερες λίμνες της Πελοποννήσου
Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Βυτίνα!
Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Αράχωβα!
Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Ναύπλιο!
Οι ελληνικές Σεϋχέλλες βρίσκονται στην Εύβοια
Ικαρία: Εκεί που σμίγουν ο θεός Διόνυσος με τις Σεϋχέλλες!
Τα ελληνικά ναυάγια: 4 σημεία που δεν πρέπει να χάσεις
Σέριφος: Έχει τον τρόπο να σε κάνει... μάγκα!
Best Hotels and Guesthouses in Greece
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr