Κλείσε διακοπές την τελευταία στιγμή

13653 Επισκέψεις στο άρθρο

Λένε πως οι Έλληνες είμαστε της «τελευταίας στιγμής». Σε αυτήν όμως την περίπτωση, ΣΥΜΦΕΡΕΙ!

Ποιος είναι ο πιο έξυπνος τρόπος να κάνεις μια εκδρομή πηγαίνοντας εκεί που εσύ θέλεις και πολύ πιο οικονομικά; Υπάρχει πράγματι μια τέτοια λύση; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Ακολουθώντας την αντίστοιχη διεθνή πρακτική μα και ως απόκριση στις «ανάγκες της εποχής», ξενοδόχοι δημοφιλών ελληνικών προορισμών, με βάση την περίοδο αλλά και την ζήτηση, προχωρούν σε εκπτώσεις- Last minute calls (προσφορές, κυριολεκτικά, της τελευταίας στιγμής).

Αν έχετε βάλει κάτω τους λογαριασμούς και τις καθημερινές υποχρεώσεις, μία εκδρομή τον μήνα σε οποιοδήποτε προορισμό στην Ελλάδα μοιάζει σχεδόν αδύνατη. Όμως, η ανάγκη για ένα διάλειμμα είναι επιτακτική. Αυτή η ανάγκη για μια ανάπαυλα από το άγχος και τη ρουτίνα της καθημερινότητας που έρχεται αντιμέτωπη με τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν.

Best Value for your money!
Η κρίση δεν επηρεάζει μόνο τους εκδρομείς. Επηρεάζει και τους ξενοδόχους και κάθε επιχειρηματία. Σε μια περίοδο που το τελευταίο που σκέφτομαστε οι περισσότεροι, είναι μια εκδρομή όπου θα χρειαστεί να ξοδέψουμε αρκετά χρήματα που δεν περισσεύουν, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έρχονται αντιμέτωποι με μια πτώση στο ενδιαφέρον του κοινού για τις υπηρεσίες τους. Σε μια προσπάθεια, λοιπόν, να γεμίσουν όλα τα δωμάτιά τους, να αυξήσουν τους επισκέπτες της επιχείρησης και της περιοχής τους και να δημιουργήσουν «συνειρμική σύνδεση» προορισμού και επιχείρησης, προσφέρουν εξαιρετικές και οικονομικές υπηρεσίες (Best Value for money) λίγο πριν την έναρξη των διακοπών.

Τι εννοούμε όταν λέμε «συνειρμική σύνδεση»; Όπως πολύ καλά γνωρίζουν όλοι οι marketers, η καλύτερη διαφήμιση δεν είναι ούτε μια υπερπαραγωγή στην τηλεόραση, ούτε γιγαντοαφίσες να κατακλύζουν τους δρόμους. Η καλύτερη διαφήμιση είναι η από στόμα σε στόμα μεταφορά μιας καλής εμπειρίας. «Μου είπε ο Γιάννης ότι πήγε με την παρέα του το προηγούμενο καλοκαίρι εκεί και πέρασαν πολύ καλά, σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχείο, με πολύ χαμηλή τιμή. Το “κόλπο” τους ήταν ότι πήραν τηλέφωνο την τελευταία στιγμή στα ξενοδοχεία της περιοχής, πήραν προσφορές και επέλεξαν αυτό που τους ταίριαζε… Θα το κάνω κι εγώ!».

Τι κερδίζουν οι εκδρομείς;
«Θα το κάνω κι εγώ». Αυτή η ατάκα είναι ό,τι χρειάζεται για να αποδειχθεί ότι η στρατηγική λειτουργεί σωστά. Ο καθένας από εμάς θα θελήσει να αξιοποιήσει την ευκαιρία που του προκύπτει, όταν από εκεί που θα πλήρωνε ένα ποσό –ενδεχομένως αποτρεπτικό για το πορτοφόλι του- για μια εκδρομή, βρίσκει τη δυνατότητα να δώσει μέχρι και 50% λιγότερα (ανάλογα την περίοδο και την διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου-στόχου) χρήματα για να απολαύσει το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.

Ο τρόπος είναι απλός. Διαλέγεις την περιοχή που θέλεις να επισκεφθείς, αναλογιζόμενος πάντα και τα χρήματα που θα πρέπει να ξοδέψεις για τη μετακίνησή σου από και προς εκεί. Ενημερώνεσαι για τα ξενοδοχεία που υπάρχουν στην περιοχή και κάνεις μερικά τηλέφωνα. Οι ξενοδόχοι θα χαρούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σου, ανταποκρινόμενοι στη διάθεσή σου να τους τιμήσεις με την επιλογή σου. Κάποιοι από αυτούς μπορεί να προσφέρουν τα δωμάτιά τους σε χαμηλότερη τιμή, άλλοι να δίνουν δώρο μία στις 3 βραδιές και άλλοι να προσφέρουν δώρο ένα γεύμα ή μια δραστηριότητα στην standard τιμή τους. Συγκέντρωσε τις καλύτερες προσφορές από τα ξενοδοχεία, κάνε σύγκριση τιμών και υπηρεσιών και κάνε την επιλογή που ταιριάζει στο πορτοφόλι και τη διάθεσή σου.

Συμπέρασμα
Στις μέρες μας, μία εκδρομή δεν απαιτεί χρονοβόρα οργάνωση και πολλά χρήματα. Αρκεί να γνωρίζεις τα κατάλληλα tips που θα σε αποδεσμεύσουν από την τυπική διαδικασία εύρεσης ξενοδοχείου. Χαμηλές τιμές, καλή ποιότητα υπηρεσιών, σε καλό προορισμό και χωρίς… ψιλά γράμματα. Ακούγεται «βουνό»; Κι όμως, χρειάζεται μόνο ένα απλό τηλεφώνημα, την κατάλληλη στιγμή, στους κατάλληλους ξενώνες/ξενοδοχεία. Αυτό και μόνο, μπορεί να σου χαρίσει ένα ακόμη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ καλοκαίρι!