Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

16.340 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.991
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 306/6100
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.500-4.000
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,5
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 2,8
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 3,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 250
Βάρος (κιλά)* 1.750
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 8,9
Μέση δοκιμής 12,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 202
Ρεζερβουάρ (λτ.) 51
*&&&&εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 10,25'
Cruise control * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 2 χρόνια
Έκδοση GLA 35 4MATIC
Tιμή (από) 67.450
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,2
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.615/1.593
Στροφές τιμονιού 2,2
Κύκλος στροφής (μ.) 12,3
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 67,5/69,7
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/40 R20
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Pirelli P Zero
Διαστάσεις (χλστ.)* Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev
Κεφάλι οδηγού 115
Κεφάλι πίσω 58
Πλάτος εμπρός 1.425
Πλάτος πίσω 1.395
Πόδια πίσω 140
Χώρος αποσκευών (λτ.) 435
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.436x1.849x1.590
Μεταξόνιο 2.729
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | Mild hybrid με 306 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δείχνει διακριτικά τα δόντια της
Σελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις: Εκρηκτική και ελεύθερη πλέον να μπαίνει στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απίστευτα αποτελεσματική και ευχάριστη
Σελίδα 5H γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center