2 φωτογραφίες »

Το LEAF είναι εύκολο στο χειρισμό και διαμορφώνει ένα σχετικά άνετο προφίλ, χάρη στην «αφωνία» του κινητήρα και την αξιοπρόσεχτη ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Ευκολοδήγητο και ήσυχο

103.273 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2020)

Ξεκινώντας από τα βασικά, η ψηλότερη θέση οδήγησης στο LEAF λόγω των μπαταριών, σε βάζει από την αρχή σε ένα διαφορετικό mood από οποιοδήποτε χάτσμπακ. Μάλιστα σε συνδυασμό με τις γυάλινες επιφάνειες έχει πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, σημαντικό ατού σε πολυσύχναστους δρόμους. Γενικότερα το LEAF παρά το μέγεθός του είναι εύκολο στο χειρισμό και διαμορφώνει ένα σχετικά άνετο προφίλ. Παίζει κομβικό ρόλο σε αυτό η «αφωνία» του κινητήρα, με μόνο ήχο την αεροδυναμική αντίσταση, αλλά και η καλή ποιότητα κύλισης και οι ομαλές αντιδράσεις της ανάρτησης όταν συναντά κακοτεχνίες.

Πάντως αν για κάτι είμαστε σίγουροι είναι πως όταν πρωτοβρεθείτε πίσω από το τιμόνι του LEAF θα εθιστείτε με το e-pedal και θα στοιχηματίζετε με τον εαυτό σας πόσες φορές θα ακουμπήσετε το πεντάλ του φρένου. Είναι τόσο έντονη η επιβράδυνση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι) που σε ρυθμούς πόλης δεν χρειάζεται το φρένο. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το χαμηλό κέντρο βάρους θα συγκρατήσει την κλίση στις στροφές, ωστόσο το αυξημένο βάρος θα επιφέρει αδράνεια σε απότομες μετατοπίσεις και το τιμόνι δεν είναι αυτό που θες.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
4green