Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/12/2010
Πρώτη επαφή
ΈRωS ανίκατε μάχαν
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 32892 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/12/2010
350 καυτοί ίπποι
Ο σπορ ήχος του κινητήρα γεμίζει ευχάριστα την καμπίνα, ενώ η βαλβίδα εκτόνωσης του turbo σε συνδυασμό με τους ήχους της εξάτμισης εξιτάρουν τον οδηγό.
Oι μηχανικοί της Ford TeamRS σε συνεργασία με την Revolve Technologies, την εταιρία του που εξελίσσει εργοστασιακά πιστοποιημένες βελτιώσεις μοντέλων Ford, μέσω της μάρκας Moutune, εξέλιξαν ακόμη περισσότερο τον 5-κύλινδρο turbo κινητήρα 2,5 λίτρων και 305 ίππων του "απλού" RS. Περιέργως ίδια παραμένει η πίεση υπερπλήρωσης του κινητήρα, όμως αλλαγές στον εγκέφαλο, την τροφοδοσία και την εξαγωγή, μαζί με νέο φιλτροκούτι και intercooler, έχουν αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 45 ίππους, φθάνοντας στους 350 συνολικά στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή έχει αυξηθεί από 440 στα 460Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις, το RS500 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. με την τελική ταχύτητα να μην απέχει από τα 263 χλμ./ώρα του στάνταρ RS. Στην πράξη, το RS500 επιταχύνει με καταιγιστικούς ρυθμούς και θυμίζει αγωνιστικό όχημα όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο δρόμου. Ο σπορ ήχος του κινητήρα γεμίζει ευχάριστα την καμπίνα, ενώ η βαλβίδα εκτόνωσης του turbo σε συνδυασμό με τους ήχους της εξάτμισης εξιτάρουν τον οδηγό.

 
 Ford Focus RS500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Κινητήρας
Τι εστί Revoknuckle;
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά