Οι 75 ίπποι εξασφαλίζουν τις καλύτερες επιτου up!

Κινητήρες-επιδόσεις: up! σε επιδόσεις, Aygo σε οικονομία

34.326 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2016

Κοινό γνώρισμα των μοντέλων είναι οι ατμοσφαιρικοί, 3κύλινδροι, 12βάλβιδοι, κινητήρες βενζίνης των 1.000 κ.εκ. Ισχυρότερο όλων είναι το VW up! με τα 75 άλογα (διαθέσιμο και σε έκδοση 60 ίππων) έχοντας και το προβάδισμα στις επιδόσεις. Όπως και τα άλλα δύο σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση οι επιδόσεις από στάση είναι ελαφρά υποδεέστερες, αλλά σε κάθε περίπτωση επαρκείς. 


Αντίθετα οι ρεπρίζ είναι πολύ καλύτερες ελέω kickdown (αυτόματο κατέβασμα μιας ή και περισσότερων σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού). Ο κινητήρας του up! είναι αρκετά πολιτισμένος σε λειτουργία και η 3κύλινδρη αρχιτεκτονική του δύσκολα γίνεται αντιληπτή στην καθημερινότητα, όπως συμβαίνει και στα άλλα δύο μοντέλα άλλωστε. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 171 χλμ./ώρα. 

O 71 ίππων κινητήρας του πισωκίνητου fortwo (η βασική έκδοση αποδίδει 61 ίππους) διαφέρει, όντας τοποθετημένος στο πίσω μέρος και για αυτό «ακούγεται» λιγότερο. Το smart fortwo υστερεί συγκριτικά σε επιδόσεις και εμφανίζει τη χαμηλότερη τελική ταχύτητα με 151 χλμ./ώρα. 

Ο κινητήρας του Toyota Aygo χαρίζει στο ιαπωνικό μίνι τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα και διακρίνεται για την σπιρτάδα και τις χαμηλές απαιτήσεις του σε καύσιμο σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ σε ταξίδι έπεσε στα 3,8 λτ./100 χλμ.