Το Toyota Aygo διαθέτει paddles στο τιμόνι και έτσι ο οδηγός μπορεί να κάνει σειριακές εναλλαγές σχέσεων χωρίς να αφήνει τα χέρια από το τιμόνι.

To twinamic κιβώτιο του fortwo είναι διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Τα Aygo και up! χρησιμοποιούν είναι ένα σχετικά «απλό» 5άρι ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο για αυτόματες ή σειριακές-χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων.

Κιβώτια: Ξεχωρίζει το κιβώτιο του smart

34.323 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2016

Τα μοντέλα της δοκιμής χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνολογίες για τα αυτόματα κιβώτία τους. Αν και κοινός τόπος είναι η ρομποτική σύμπλεξη/αποσύμπλεξη στις εναλλαγές σχέσεων, το smart fortwo χρησιμοποιεί ημιαυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Renault, που λειτουργεί εντελώς αυτόματα ή σειριακά-χειροκίνητα. Τα Toyota Aygo και VW up! χρησιμοποιούν ένα πιο απλό 5άρι ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο για τις αυτόματες ή σειριακές-χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων. 


Στην πράξη το twinamic κερδίζει με την ομαλότητα και την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων (συγκριτικά μιας και σε σχέση με άλλα κιβώτια διπλού συμπλέκτη δεν είναι και τόσο γρήγορο). Από τα Aygo και up! δε λείπει ένα μικρό κόμπιασμα, ειδικά όπου απαιτούνται γρήγορες αλλαγές. Το Aygo πάντως διαθέτει και paddles και έτσι ο οδηγός μπορεί να κινηθεί με «χειροκίνητες» αλλαγές χωρίς να αφήνει τα χέρια από το τιμόνι.