Κορυφαία ευελιξία στην πόλη προσφέρει το smart fortwo συνδύαζοντας κύκλο στροφής μόλις 7,0 μ. και αυτόματο κιβώτιο.

To VW up! παρουσιάζει μια εξαιρετικά ώριμη οδική συμπεριφορά θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Άνετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες παραμένει το Toyota Aygo.

Στο δρόμο: Αστική υπεροχή του fortwo, ικανά παντού up! και Aygo

34.322 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2016

Η ευελιξία (μικρός κύκλος στροφής μόλις 7,0 μ.), το τιμόνι που «κόβει» και φυσικά η ευκολία του κιβωτίου του smart fortwo συνθέτουν έναν ιδανικό συνδυασμό για μέσα στην πόλη. Κατά τα άλλα η οδική συμπεριφορά του αυτόματου smart χαρακτηρίζεται από την σχετικά πρόωρη υποστροφή όταν το λιλιπούτειο όχημα πιεστεί. Φυσικά το στάνταρ ESP βοηθά στον έλεγχο των αντιδράσεων. Λόγω του μικρού μεταξονίου οι ανωμαλίες του δρόμου γίνονται αισθητές στην καμπίνα, ενώ στον ανοιχτό δρόμο υπάρχει μια κάποια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Ωστόσο η ειδική λειτουργία του ESP καταστέλλει εν τη γενέσει τους τις ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Θα θέλαμε καλύτερη την αποτελεσματικότητα των φρένων. 


Η ευχρηστία και η ευελιξία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Toyota Aygo. Kινείται με ασφάλεια στην εθνική, ενώ όταν το πιέσεις η υποστροφή έρχεται πιο αργά από ότι περιμένεις και μάλιστα προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα. Η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες μέσα στη στροφή, ο πίσω άξονας τείνει να αποσταθεροποιηθεί. Τα φρένα ξεπερνούν τις προσδοκίες, ειδικά σε αποτελεσματικότητα. Ακόμη και σε ανοιχτό δρόμο του Aygo δεν έδειξε ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια.

Τέλος το VW up! ξεχωρίζει γιατί πολύ απλά καταφέρνει να κρύβει πως είναι ένα μίνι μοντέλο θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο χάρη στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης, στο καλό του «πάτημα» και στην στιβαρή αίσθηση, που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες. Το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση, ενώ η σφιχτή ανάρτηση και το μακρύ μεταξόνιο το έχουν απαλλάξει από τη νευρικότητα που συνήθως χαρακτηρίζει τα κοντά-μίνι αυτοκίνητα σε πλήθος οδηγικών περιστάσεων, όπως το απότομο φρενάρισμα ή το απότομο το στρίψιμο μιας «κλειστής» στροφής. Μαζί με τα κορυφαία του φρένα αξίζει να σημειωθεί πως το up! είναι το μόνο από τα μοντέλα της παρουσίασης που μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα που φρενάρει μόνο του (City Brake).