Μικρά που «καίνε»
Διαβάστηκε από 13677 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2009
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Τόσο το ανανεωμένο Mini όσο και η νέα MiTo αν μη τι άλλο, προτρέπουν για να τα οδηγήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε παραπλήσια κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά, ενώ στα ίδια πλαίσια κυμαίνεται και η απόδοση των 120 ίππων, από ατμοσφαιρικό σύνολο ή υπερτροφοδοτούμενο.

Η εμφάνιση της MiTo των 120 ίππων δε διαφοροποιείται σε σχέση με τις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου

Η MiTo έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και προσφέρει σπορτίφ οδηγική αίσθηση

Το εσωτερικό της MiTo ικανοποιεί απόλυτα με την εμφάνισή του, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε αρκετά καλά επίπεδα

Με 270 λίτρα, ο χώρος αποσκευών της MiTo έχει καλή χωρητικότητα με βάση τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας
Alfa Romeo MiTo 1.4 Turbo
Ο 1,4 turbo βενζινοκινητήρας των 120 ίππων του Fiat Group βρίσκει θέση κάτω από το καπό της Alfa Romeo MiTo, δημιουργώντας έτσι μια πιο light έκδοση από αυτή των 155 ίππων, η οποία όμως διατηρεί τα περισσότερα από τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα της μικρότερης Alfa. Τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, όσο και σε οδικής συμπεριφοράς, η 120άρα MiTo δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από την ισχυρότερη των 155 ίππων, διατηρώντας λοιπόν αυτούσιο τον πολύ ελκυστικό και ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Η εμφάνιση της MiTo των 120 ίππων δε διαφοροποιείται σε σχέση με τις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου, με αποτέλεσμα και εδώ να έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα της μικρής κατηγορίας.
Η οδική συμπεριφορά της MiTo είναι ενδιαφέρουσα και με σπορτίφ χαρακτηριστικά, ενώ εμφανίζεται σταθερή και σίγουρη στην ευθεία, αλλά και ουδέτερη στις στροφές. Ως ένα βαθμό και μέσω του συστήματος "Alfa D.N.A.", ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ένα κομμάτι της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, αφού, επιλέγοντας τη θέση Dynamic, επεμβαίνει σε απόκριση γκαζιού, αίσθηση τιμονιού και, παράλληλα, εμπλέκει το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες της MiTo σε μια απαιτητική διαδρομή. Το 1,4 turbo μοτέρ των 120 ίππων της MiTo εμφανίζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές κιόλας στροφές, αν και η απόδοσή του είναι καλύτερη πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι η απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ειδικά όταν έχει επιλεγεί η θέση "Dynamic" στο σύστημα D.N.A.
Εσωτερικά, το περιβάλλον είναι μοντέρνο και αρκετά σπορτίφ. Κυριαρχούν οι καμπύλες γραμμές στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, ενώ σε επίπεδο ποιότητας, τα υλικά που έχουν επιλεγεί είναι ως επί το πλείστον σκληρά στην αφή, εκτός από ένα κομμάτι του ταμπλό και της επένδυσης των θυρών, το οποίο αποτελείται από μαλακό υλικό με look ανθρακονήματος. Το φινίρισμα και η συναρμογή είναι αμφότερα προσεγμένα, με τα σκληρά υλικά να δείχνουν συνολικά στιβαρά. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 15.300 €.



Το Mini Cooper παραμένει ένα από τα πιο απολαυστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας

Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης, αλλά και ευχάριστη αισθητική με έντονα νεανικό προφίλ

Το μοτέρ των 120 ίππων κινεί εύκολα το αμάξωμα των 1.131 κιλών

Στο κέντρο ο διακόπτης του start/stop, που βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης
Mini Cooper
Η νέα γενιά του Mini διαθέτει νέο κινητήρα στα 1,6 λίτρα και δύο νέες τεχνολογικές εφαρμογές, οι οποίες προήλθαν κατευθείαν από την BMW και τη σειρά 1. Έτσι το Mini διαθέτει νέα ενιαία μάσκα, νέο προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα, ενώ έχει μεγαλώσει κατά 60 χλστ. σε μήκος, κατά 63 χλστ. σε πλάτος και είναι κατά 1 χλστ. ψηλότερο από το προκάτοχο. Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, όπου το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο είναι μεγαλύτερο και συνδυάζει και τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος ή του συστήματος πλοήγησης.
Σε μηχανικό επίπεδο έχουμε το νέο κινητήρα στα 1,6 λίτρα, που αποδίδει 120 ίππους, ενώ η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει αλλάξει όσον αφορά στα σημεία στήριξης και το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Το μοτέρ κινεί εύκολα το αμάξωμα των 1.131 κιλών. Εφοδιάζεται με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο (πολύ θετικό στην αίσθηση), ενώ στην πράξη ικανοποιεί με την απόδοσή του και την ελαστικότητά του. Υπάρχει βέβαια και η αυτόματη λειτουργία start/stop, που εφοδιάζει πλέον όλα τα Mini με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης (5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα). Το σύστημα, μόλις διαπιστώσει μέσω εγκεφάλου ότι το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, διακόπτει τη λειτουργία του κινητήρα, ενώ με την πίεση του πεντάλ του συμπλέκτη επανατίθεται σε λειτουργία αυτομάτως. Η συγκεκριμένη διαδικασία μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του σχετικού μπουτόν στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Στο εσωτερικό του το Mini προβάλλει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης, ενώ διακρίνεται για την ευχάριστη αισθητική του με έντονα νεανικό προφίλ. Η εργονομία των διακοπτών αεροπορικού τύπου ίσως προβληματίσει αρχικά τον οδηγό, ωστόσο η ξεχωριστή αισθητική τους δικαιολογεί εν μέρει την πολύωρη επαφή μαζί τους… Οι χώροι είναι οριακοί για 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 160 λίτρων. Το έτερο και εξίσου σημαντικό τεχνολογικό στοιχείο που ενσωματώνει το Mini, είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης (BER - Brake Energy Regeneration). Αυτό το σύστημα παράγει ηλεκτρική ισχύ κατά το φρενάρισμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερές στροφές κινητήρα. Έτσι διασφαλίζεται σημαντική μείωση της κατανάλωσης, ενώ επιδρά θετικά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, αφού η διακοπή της παραγωγής ενέργειας, όταν ο κινητήρας επιταχύνει και σε υψηλές στροφές λειτουργίας του, προσφέρει περισσότερη ελκτική ισχύ. H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 20.640 €.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ALFA ROMEO MITO, MINI MINI 3D,

περισσότερα νέα & άρθρα »
MINI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διέρρευσαν φωτογραφίες του νέου Mini Aceman πριν το ντεμπούτο του

Το νέο MINI Cooper E σε έκδοση Classic

Τα MINI δεν ξεχωρίζουν όπως παλιά και φταίει η ηλεκτροκίνηση για αυτό!

Νέα MINI Cooper C και Cooper S έως 204 άλογα

Τίτλοι τέλους για το MINI Clubman μετά από 55 χρόνια

Στις 24 Απριλίου η παρουσίαση του ηλεκτρικού MINI Aceman

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μικρό SUV Arona ή μικρομεσαίο Leon; Ψηλό ή hatchback από την SEAT;

Υβριδικά & 4κίνητα SUV: Toyota RAV4 (222 PS) ή Honda CR-V (184 PS);

Honda CR-V Vs Toyota RAV4: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Honda CR-V και Toyota RAV4