Πρωταθλητές των πωλήσεων
Διαβάστηκε από 30614 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/1/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Τρία μοντέλα που μέσα στο 2009 κατάφεραν να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών. Πρόκειται για τα Nissan Qashqai, VW Tiguan και Suzuki Grand Vitara που το καθένα με τον τρόπο του ικανοποιούν τις ανάγκες κίνησης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Σε χωμάτινες διαδρομές προσφέρει ευχάριστες πλαγιολισθήσεις

Μπορεί να αναρριχηθεί, με τους περιορισμούς να τίθενται κυρίως από τη μικρή διαδρομή της ανάρτησης

Διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα των μαλακών υλικών του σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό, ενώ η σχεδίαση είναι γνώριμη
Nissan Qashqai (6.712 μονάδες)
Το SUV της Nissan λόγω και του δυαδικού χαρακτήρα του (1,6 προσθιοκίνητο-2,0 τετρακίνητο) κατάφερε να αναδειχθεί δεύτερο αυτοκίνητο στις πωλήσεις για το 2010 όχι μόνο στη κατηγορία του αλλά συνολικά. Το Qashqai καταφέρνει να ελκύει με το παρουσιαστικό του, αφού εξωτερικά, ο συνδυασμός του 5θυρου αμαξώματος με τα σχεδόν κάθετα κομμένα τα δύο άκρα του, κρίνεται επιτυχημένος και ισορροπεί σωστά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες. Το προφίλ με τις σχετικά μικρές γυάλινες επιφάνειες ενισχύει το δυναμισμό του συνόλου. Το σύγχρονο εσωτερικό του μοντέλου της Nissan διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα των μαλακών υλικών του σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό. Οι πίσω επιβάτες έχουν γενικά ικανοποιητικό χώρο με αυτόν για τα πόδια να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 352 λίτρα. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, παρά την κάποια ασάφεια στη θέση της ευθείας. Ως δικίνητο είναι ουδέτερο, με μικρές τάσεις υποστροφής που εξαλείφονται, εάν επιλεχθεί η αυτόματη τετρακίνηση. Κορυφαία είναι τα φρένα. Από πλευράς άνεσης, το Qashqai ικανοποιεί με εξαίρεση τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, που αντιδρά κάπως απότομα στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε χωμάτινες διαδρομές δε νιώθει καθόλου άβολα. Προσφέρει ευχάριστες πλαγιολισθήσεις, ενώ μπορεί να αναρριχηθεί κιόλας, με τους περιορισμούς να τίθενται κυρίως από τη μικρή διαδρομή της ανάρτησης.
Το ιαπωνικό μοντέλο στην πενταθέσια διάταξη καθισμάτων (υπάρχει και το επταθέσιο) είναι εφοδιασμένο με δύο κινητήρια σύνολα. Το μοτέρ του 1,6 λίτρου αποδίδει 115 ίππους και είναι μόνο μπροστοκίνητο, ενώ το δίλιτρο τετρακίνητο παράγει 141 ίππους. Η κοστολόγηση του Nissan Qashqai ξεκινάει από τα 18.800 ευρώ για το 1,6 μοτέρ και του δίλιτρου από τα 24.720ευρώ.



Το Tiguan τα καταφέρνει καλά και εκτός δρόμου

Η πολύ καλή τετρακίνηση και η γωνία προσέγγισης των 28 μοιρών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να προσπελάσει έντονες εδαφικές ανωμαλίες

Το εσωτερικό του Tiguan δεν πρωτοτυπεί αισθητικά, ωστόσο κερδίζει τις εντυπώσεις με τη στιβαρότητα που αποπνέει
VW Tiguan (3.318 μονάδες)
Το Tiguan από πλευράς εμφάνισης φέρνει πολλά κοινά στοιχεία με τον μεγαλύτερο «αδερφό» του Touareg κυρίως στο πίσω μέρος, αφού διατηρεί τις ίδιες σχεδόν γραμμές και όγκους με το μεγαλύτερο μοντέλο, απλά σε σμίκρυνση. Πιο επιθετικό το εμπρόσθιό του μέρος, θυμίζει από μακριά ένα επιβατικό όχημα. Καταφέρνει να κρύβει καλά τον όγκο του, αλλά οι γερμανοί έχουν αποφύγει τις σχεδιαστικές εκπλήξεις. Πολύ καλή είναι η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Tiguan. Ειδικά το αφρώδες υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί σε ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό και των επενδύσεων των εμπρός θυρών, κερδίζει τις εντυπώσεις. Ακόμη και τα μέρη όπου υπάρχουν σκληρά πλαστικά, διακρίνονται για το φινίρισμα και την προσεκτική τους συναρμογή. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, αυτοί είναι άνετοι για 4 επιβάτες, για τη μεταφορά όμως 5 ενηλίκων θα απαιτηθούν αρκετές παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 360 λίτρων. Ένα από τα πλεονεκτήματα του VW Tiguan είναι η σταθερότητα που επιδεικνύει ακόμη και στις πιο απαιτητικές ασφάλτινες διαδρομές, αλλά και η αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που δίνει στον οδηγό του. Πρόκειται για αυτοκίνητο σταθερό και ακλόνητο στην ευθεία, ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με στροφές, η άμεση εμπλοκή της τετρακίνησης και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας χαρίζουν ουδετερότητα. Το τιμόνι διαθέτει καλή πληροφόρηση και αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι αρκετά αποτελεσματικά.
Το VW Tiguan διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα. Το μικρό είναι αυτό του υπερτροφοδοτούμενου 1,4 λίτρου με 150 ίππους και κοστολόγηση που ξεκινάει από τα 28.050 ευρώ, ενώ οι εκδόσεις του δίλιτρου μοτέρ των 200 ίππων ξεκινούν από τα 32.350 ευρώ.



Άγριο" εξωτερικά δείχνει το Grand Vitara

Στην 5θυρη έκδοση του, το Grand Vitara είναι ιδιαίτερα ικανό σε εκτός δρόμου διαδρομές

Ελαφρώς πιο σύγχρονη η αισθητική του εσωτερικού του, ύστερα από την ανανέωση
Suzuki Grand Vitara (2.553 μονάδες)
Η εξωτερική σχεδίαση του Grand Vitara δείχνει από μακριά, πως πρόκειται για ένα εκτός δρόμου όχημα με «αγριεμένη» εμφάνιση και ξεκάθαρους όγκους. Η γραμμή της οροφής έχει επίπεδη κλίση ενώ το πίσω μέρος είναι αρκετά κοφτό. Η εικόνα στο εσωτερικό του Grand Vitara διαθέτει σύγχρονη αισθητική, με την εφαρμογή ψηφιακών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων και στην κεντρική κονσόλα. Η ποιότητα είναι καλή, παρά τη χρήση σκληρών υλικών, ενώ ικανοποιητική είναι και η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων. Οι χώροι στο πεντάθυρο αμάξωμα να ικανοποιούν τις ανάγκες των επιβατών. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 398 λίτρων και κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Το Grand Vitara είναι ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του τόσο σε εντός, όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με την προσθήκη του κινητήρα των 2,4 λίτρων, η εικόνα αυτή ενισχύεται ακόμα περισσότερο, αφού διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, ικανές να ανταποκριθούν καλύτερα σε κάποιες δυσκολίες -και δη σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Στην άσφαλτο, το Grand Vitara αποδεικνύεται σταθερό και άνετο, προσφέροντας καλή αίσθηση στον οδηγό του μέσω του συστήματος διεύθυνσης. Τα φρένα χρίζουν βελτίωσης, αφού δυσκολεύονται να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα σε μικρή απόσταση. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης μεταφέρει μέσω μηχανικού κεντρικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης τη ροπή σε αρχικό στάδιο 47:53 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Σε περιπτώσεις απώλειας πρόσφυσης, το ποσοστό αυτό μεταβάλλεται, δίδοντας περισσότερη ροπή στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση.
Το Grand Vitara διατίθεται με 4 κινητήρες βενζίνης. Το μοτέρ 1,6 λίτρου παράγει 106 ίππους και ξεκινάει την κοστολόγησή του από τα 19.900 ευρώ (προσφέρεται μόνο στο 3θυρο αμάξωμα). Ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 140 ίππους και ξεκινάει την τιμολόγησή του από τα 24.990 ευρώ. Το μοτέρ των 2,4 λίτρων παράγει 169 ίππους και οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τα 30.800 ευρώ, ενώ διατίθεται και με κινητήρα 3,2 λίτρων και 233 ίππους.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: NISSAN QASHQAI, SUZUKI GRAND VITARA, VOLKSWAGEN TIGUAN,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στα ίδια λεφτά, ποιο μικρό SUV; Suzuki Vitara ή το νέο VW T-Cross;

Ανανέωση ξανά για το Suzuki Vitara

Οι τιμές του νέου Suzuki Swift στην Ελλάδα

Ο Γιάννης Κακούρης νέος Public Relations Manager σε Suzuki και BYD

Η Suzuki σχεδιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μίνι βαν

Suzuki και SkyDrive ξεκίνησαν την παραγωγή ιπτάμενων αυτοκινήτων

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το νέο Ford Explorer απέναντι στον ανταγωνισμό

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Kia XCeed VS Skoda Karoq

Στη «βασική», BMW X1 ή Peugeot 3008;

Διαθέσιμα με έκπτωση έως 4.500 ευρώ τα VW Tiguan και T-Roc