Minimal σε σχεδίαση και ουσιαστικά κορυφαίο σε ποιότητα το εσωτερικό της Alfa.

To μπουτόν της μίζας είναι στο τιμόνι, θυμίζοντας τα νέα μοντέλα της Ferrari.

Ασπρόμαυρο λογότυπο στο τιμόνι, όπως στην παλιά Giulia, που ήταν μαζί μας.

Ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα υπάρχει μεγάλη οθόνη πληροφοριών.

Ενσωματωμένη στο ταμπλό είναι η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment.

Εξαιρετικός σε λειτουργία ο επιλογέας.

Kάνε το όπως οι Γερμανοί ανταγωνιστές: Το infotainment λειτουργεί όχι με οθόνη αφής, αλλά με πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο.

Εσωτερικό: Minimal, αλλά ποιοτικό και hi-tech!

140.506 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/6/2017

Το εσωτερικό της νέας Giulia χαρακτηρίζεται από τη σχετικά minimal σχεδίαση και τις ευθείες γραμμές του ταμπλό, όπως και η αρχέτυπη Giulia. Aπό εκεί και πέρα καμία σχέση φυσικά! Τα υλικά είναι πολύ καλά σε υφή, με άφθονο μαλακό πλαστικό να ντύνει αρκετές επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών, αλλά και αντίστοιχα πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα στα υπόλοιπα τμήματά του.  
 
Το ταμπλό είναι εξαιρετικό, χωρίς όμως να δείχνει καλύτερο από αυτό μιας 3άρας.  Σαφώς και δεν τρίζει, σαφώς και η συναρμογή είναι (σχεδόν) γερμανική με τη διαφορά να είναι θέμα λεπτομερειών, που οι Alfisti απλά θα αγνοήσουν (μερικά πλαστικά σε μαρσπιέ και βάση κονσόλας δεν είναι κορυφαία σε φινίρισμα, ο καθρέφτης στο σκιάδιο του οδηγού δείχνει τον… πίσω δεξιά, ο χώρος αποσκευών δεν είναι και ο πιο φινιρισμένος).  Σχεδιαστικά το ταμπλό μας κέρδισε με την εργονομία του (επιτέλους διακόπτης κεντρικού κλειδώματος και  σε οδηγό και σε συνοδηγό), τη λιτή κεντρική κονσόλα, τον σπορτίφ πίνακα οργάνων και το όμορφο, μικρό σε διαστάσεις τριάκτινο τιμόνι, με ενσωματωμένο το κουμπί της μίζας αλα Ferrari.  
 
Ξεχωρίζει και ο νέος περιστροφικός διακόπτης για το σύστημα παραμετροποίησης Alfa D.N.A. στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων, αλλά και το… γερμανικής λογικής πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο για τον έλεγχο του συστήματος infotainment με την μεγάλη οθόνη 8,8 ιντσών υψηλής ευκρίνειας (όχι αφής) και αυξημένης συνδεσιμότητας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Θάνος

    Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.

      21
  • Χρήστος

    Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.

      7
  • Fair

    kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.

      3
  • Θάνος

    παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"

      1