Εκρηκτικός σε όλα του ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του Audi S1, που αποδίδει 231 ίππους και 370 Nm ροπής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πύραυλος S1

41.216 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2014

Ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του S1 υιοθετεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (τούρμπο, άμεσο και έμμεσο ψεκασμό καυσίμου, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων AVS) φτάνει να αποδίδει 231 ίππους και 370 Nm ροπής (από 1.600-3.000 σ.α.λ.). Παρά τα 1.350 κιλά του μικρού αμαξώματος το πάτημα του γκαζιού ισοδυναμεί με εκτόξευση. Οι επιδόσεις του S1 είναι καταιγιστικές είτε είναι από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ.), είτε εν κινήσει (60-100 με 4η/5η σε 3,8 και 4,9 δλ. αντίστοιχα). Αίσθηση προκαλεί το πόσο «γεμάτος» είναι ο κινητήρας σε όλη την κλίμακα των στροφών και το πώς το ευχάριστο τράβηγμα χαμηλά μετουσιώνεται σε λυσσαλέο κρεσέντο ψηλά. Ειδικά με την επιλογή Dynamic του στάνταρ Audi Drive Select ο ήχος είναι εντυπωσιακός και συνδυάζεται με σκασίματα από τις εξατμίσεις. Η Audi ανακοινώνει κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ. Στην πράξη όμως και μάλιστα χωρίς τέρμα γκάζι υπολογίστε σχεδόν τα διπλά… Το κιβώτιο είναι αποκλειστικά χειροκίνητο 6 σχέσεων (το DSG δεν τοποθετείται για χωροταξικούς λόγους) με τον επιλογέα να πείθει με την ακρίβεια και την αίσθησή του.

Tags: AUDI
 
  • elmariachi

    Είμαστε σοβαροί; 34.100 euro για την A05 (PQ25) platform (SEAT Ibiza Mk4, Volkswagen Polo Mk5). VW άντε γεια.

      6
  • mixalaki-laki

    Πάρα πολύ ακριβό για αυτό που είναι. Νομίζω οτι έχουμε ξεφύγει εντελώς...

      3
  • giorgos

    34 χιλιάρικα για να πάρω καντράν...skoda;;; Έλεος! και δεν αναφέρομαι στις μέγιστες ενδείξεις ταχύτητας...

      2
  • Berlin

    to autokinito einai mia xara kai i timi tou logiki alla ola auta einai gia to eksoteriko oxi gia tin ellada gt stin ellada to mono pou tha kataferi na mini mono se kamia ekthesi tipota perisotero! alla tha ithela na epethimiso pos ta amaksia kataskeuazode me to gnomona tin pagosmia agora kai oxi kapies topikes me tis opies idieterotites exoun....

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ. ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.

      1