Ο 1,6 λίτρων κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm ροπής. Σημαντική βοήθεια δέχεται κι από το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, η κλιμάκωση του οποίου στοχεύει περισσότερο στις επιδόσεις και λιγότερο στην κατανάλωση.

Κινητήρας

124.394 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2015

Οι μηχανικοί της κορεάτικης φίρμας επέλεξαν έναν νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων GD, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή, που μειώνει το turbo lag του κινητήρα. Τα εσωτερικά εξαρτήματα του εν λόγω κινητήρα έχουν ενισχυθεί, κι έτσι η απόδοση του ανέρχεται στους 204 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 265 Nm. Παρά τα υψηλά νούμερα απόδοσης, η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 7,4 λτ/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 στα 171 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 7,7 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ/ώρα. Συνοδοιπόρο για την μάχη των επιδόσεων ο κινητήρας έχει και τη κλιμάκωση του (θετικότατου) κιβωτίου ταχυτήτων, η οποία έχει σαφή προσανατολισμό περισσότερο τις επιδόσεις και λιγότερο την κατανάλωση καυσίμου. Στοιχείο που δίνει εκρηκτικότατες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, προσπερνώντας τους πάντες σαν σταματημένους.

Tags: KIA PRO_CEED
 
  • ΗΛΙΑΣ

    CEED ΟΜΟΡΦΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΚΙΑ ΕΧΕΙ 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΑ. VW ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ 2 XΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

      27
  • elmariachi

    Αν έχετε άντερα στο autotriti κάντε ένα συγκριτικό τεστ του Pro Ceed GT με το Scirocco. Να δούμε ποιο από τα δυο γ@μ@ και δέρνει.

      19
  • JIM

    7 χρόνια εγγύηση και δεν σπάειι δεν χαλάει,απλά πράματα,αλλά το gruppo vw έχει τους χαζούς πελάτες και τα κονομάει και το marketing που τα σκάει για να τα βγάζουν τα καλύτερα.

      18
  • denon

    προτιμώ να τραβάω λιγότερο και να μην είμαι δίχρονο σαν κάτι άλλα...

      11
  • katsas

    Πολυ αργό για τους ονομαστικούς ίππους.Βαρύ.Πολύ μεγάλη κατανάλωση το έχει συνάδελφος και βλαστιμαει την ώρα που το πήρε . Δοκιμή σε πίστα με golf 7 1.4 150ps... Με dcc και 17αρες να γελάσει και το παρδαλο κατσίκι ....

      4
  • Κώστας

    Πολύ αργό για τα κυβικά και την ιπποδύναμη του. Το Leon FR για παράδειγμα..είναι πολύ καλύτερο σε κάθε τομέα συγκριτικά με το μουλαρωμένο 1600άρι νεοπλασματικό ογκίδιο των Κορεατών. 1400 κυβικά με 150 άλογα που αβίαστα υπακούν στο βύθισμα του πεντάλ.Και με απόλυτα λογική τιμή πολύ κάτω των 20.000 Ευρώ. Πρόθυμο να σου προσφέρει πολλά κιλά ροπής χωρίς να χρειάζεται να φορολογείσαι για 1600αρι και να καταναλώνεις παραπάνω βενζινούλα....!Καλή η προσπάθεια των Κορεατών αλλα...είναι νωρίς ακόμα να μπούν σε αυτά τα βαθιά νερά. Ας μείνουν καλύτερα στα αναμφίβολης αξιοπιστίας ατμοσφαιρικά τους με 90hp τα οποία με το πέρασμα του χρόνου αποδείχθηκαν 'σκυλιά'.

      4
  • astra h gtc turbo

    καλο δεν λεω αλλα αργο για τα αλογα του εχω κανει ανοιγμα με το δικο μου του εριξα καμποσα βεβαια 204ps ανακοινωνει ο κατασκευαστης φουλ στοκ. Εμενα στοκ ειναι 180 (174hp dyno) με πρωτο σταδιο προγραμμα εξατμιση φιλτρο ανεβηκε στα 210hp dyno αλλα παρα τα 6 αλογα παραπανω το στελνω για τσαι χαλαρα. Οπως και κατι golfακια και sirocco τα γλενταω...

      3
  • ΓΙΩΡΓΟΣ-TS-192HP

    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ TURBO ΝΑ ΛΑΧΑΝΙΑΣΟΥΝ,ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 8250 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ COROLLA TS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑ TSI ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ!

      2