Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λίγες, η υποστροφή κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να μαζεύει κάθε άλλη ατασθαλία. Το τιμόνι θα το θέλαμε να μεταφέρει περισσότερη πληροφόρηση.

Στο δρόμο

124.390 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2015

Όταν ο κινητήρας μέσω του start button έρθει στη ζωή και κουμπώσεις την πρώτη σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο, (το οποίο σημειωτέον είναι ακριβέστατο ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές), διαπιστώνεις ότι η δύναμη αποδίδεται εξαιρετικά γραμμικά χωρίς κάποιο έντονο ξέσπασμα. Σε εκτεταμένες αλλαγές έχουν προβεί οι μηχανικοί της φίρμας ώστε το σπορ μοντέλο να έχει και το «πάτημα» που του αρμόζει. Για το λόγο αυτό λοιπόν, τα εμπρός αμορτισέρ έγιναν 30% πιο σφιχτά σε επαναφορά και 10% σε συμπίεση, με τα πίσω να είναι αντίστοιχα 50% και 200% πιο σκληρά. Τα ελατήρια είναι 10% πιο σκληρά τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ η πίσω αντιστρεπτική έχει παχύνει κατά 1 mm, φτάνοντας έτσι τα 19. Ξεκινώντας την πίεση στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες με την υποστροφή να δηλώνει πρώτη παρούσα. Με τιμονιά δεν θα το τοποθετήσετε στην στροφή μιας και το ESP θα κόψει την όποια προσπάθειά σας, με τα όρια πρόσφυσης όμως να είναι αρκετά μεγάλα. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με ευκολία, φτάνοντας σε απαγορευτικά νούμερα. Παρά τις υψηλές ταχύτητες, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και δεν θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες, ούτε θα τους αναγκάσουν να ανεβάσουν την ένταση στο ηχοσύστημα.

Tags: KIA PRO_CEED
 
  • ΗΛΙΑΣ

    CEED ΟΜΟΡΦΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΚΙΑ ΕΧΕΙ 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΑ. VW ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ 2 XΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

      27
  • elmariachi

    Αν έχετε άντερα στο autotriti κάντε ένα συγκριτικό τεστ του Pro Ceed GT με το Scirocco. Να δούμε ποιο από τα δυο γ@μ@ και δέρνει.

      19
  • JIM

    7 χρόνια εγγύηση και δεν σπάειι δεν χαλάει,απλά πράματα,αλλά το gruppo vw έχει τους χαζούς πελάτες και τα κονομάει και το marketing που τα σκάει για να τα βγάζουν τα καλύτερα.

      18
  • denon

    προτιμώ να τραβάω λιγότερο και να μην είμαι δίχρονο σαν κάτι άλλα...

      11
  • katsas

    Πολυ αργό για τους ονομαστικούς ίππους.Βαρύ.Πολύ μεγάλη κατανάλωση το έχει συνάδελφος και βλαστιμαει την ώρα που το πήρε . Δοκιμή σε πίστα με golf 7 1.4 150ps... Με dcc και 17αρες να γελάσει και το παρδαλο κατσίκι ....

      4
  • Κώστας

    Πολύ αργό για τα κυβικά και την ιπποδύναμη του. Το Leon FR για παράδειγμα..είναι πολύ καλύτερο σε κάθε τομέα συγκριτικά με το μουλαρωμένο 1600άρι νεοπλασματικό ογκίδιο των Κορεατών. 1400 κυβικά με 150 άλογα που αβίαστα υπακούν στο βύθισμα του πεντάλ.Και με απόλυτα λογική τιμή πολύ κάτω των 20.000 Ευρώ. Πρόθυμο να σου προσφέρει πολλά κιλά ροπής χωρίς να χρειάζεται να φορολογείσαι για 1600αρι και να καταναλώνεις παραπάνω βενζινούλα....!Καλή η προσπάθεια των Κορεατών αλλα...είναι νωρίς ακόμα να μπούν σε αυτά τα βαθιά νερά. Ας μείνουν καλύτερα στα αναμφίβολης αξιοπιστίας ατμοσφαιρικά τους με 90hp τα οποία με το πέρασμα του χρόνου αποδείχθηκαν 'σκυλιά'.

      4
  • astra h gtc turbo

    καλο δεν λεω αλλα αργο για τα αλογα του εχω κανει ανοιγμα με το δικο μου του εριξα καμποσα βεβαια 204ps ανακοινωνει ο κατασκευαστης φουλ στοκ. Εμενα στοκ ειναι 180 (174hp dyno) με πρωτο σταδιο προγραμμα εξατμιση φιλτρο ανεβηκε στα 210hp dyno αλλα παρα τα 6 αλογα παραπανω το στελνω για τσαι χαλαρα. Οπως και κατι golfακια και sirocco τα γλενταω...

      3
  • ΓΙΩΡΓΟΣ-TS-192HP

    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ TURBO ΝΑ ΛΑΧΑΝΙΑΣΟΥΝ,ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 8250 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ COROLLA TS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΕΜΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑ TSI ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ!

      2