Nissan Qashqai με 140 PS & 27.990€: Τι μας αρέσει και τι θα αλλάζαμε;

69.216 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2024)
Nissan Qashqai με 140 PS & 27.990€: Τι μας αρέσει και τι θα αλλάζαμε;
2 Φωτογραφίες »

- Πλέον παίρνεις Qashqai με 140 άλογα με κάτω από 25 χιλιάρικα
- 2η καλύτερη επίδοση στο elk test (77 χλμ./ώρα)
- Αναγνωρίζει πότε κουράζεται ο οδηγός, έχει προειδοποίηση τυφλού σημείου
- «Καίει» 7,5 λτ./100 χλμ. με mild hybrid τεχνολογία 12V

Πλέον παίρνεις Qashqai με 140 άλογα με κάτω από 25 χιλιάρικα

Υπάρχει καλό οικογενειακό SUV με κόστος κάτω από τα 30 χιλιάρικα; Ναι, θα απαντά η Nissan και βάζει στο παιχνίδι τoν ιδρυτή της κατηγορίας, το Nissan Qashqai. Η μείωση τιμών στα μοντέλα της Nissan φέρνει το Qashqai μεταξύ των πιο οικονομικών μοντέλων του segment του.
 
Στα 24.990 ευρώ είναι η «βασική» Elite, στα 27.990 ευρώ η μεσαία εξοπλιστική έκδοση Premium που συγκεντρώνει και το περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε στο Nissan Qashqai των 140 ίππων με τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το ήπια υβριδικό κύκλωμα 12V. Τη συγκεκριμένη κινητήρια επιλογή θα αναλύσουμε εμείς, αξιοποιώντας τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της συγκεκριμένου μοντέλου; Πόσο πλήρης είναι ο εξοπλισμός και τι θα θέλαμε διαφορετικό; (αναλυτικά τιμές και εκδόσεις ΕΔΩ).

Μάρκα/Μοντέλο Nissan Qashqai
Έκδοση εξοπλισμού Premium
Έκδοση μοντέλου Nissan Qashqai 1,3 140 PS 6-MT 12V
Είδος Κινητήρα Mild hybrid
Κυβικά (κ.εκ.) 1332
Δυνατά σημεία
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 77
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες Ναι
Κάμερα οπισθοπορείας Ναι
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Ναι
Αισθητήρας βροχής Ναι
Φώτα xenon / LED / Αλογόνου LED
Προειδοποίηση τυφλού σημείου Ναι
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) Ναι
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. Ναι
Θόρυβος στα 120 (db) 67,6
Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού Ναι
Οδική συμπεριφορά 10
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,3
Τιμή 27.990
Αδύναμα σημεία
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ.) 143
Keyless entry ΟΧΙ
Ambient φωτισμός καμπίνας ΟΧΙ
Navigation ΟΧΙ
Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Ιπποδύναμη (PS) 140
Μέγιστη ροπή (Nm) 240
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,12
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,3
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 6,2
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,5
Πραγματική αυτονομία (χλμ.) 887
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) 16
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) 5
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) 1,4
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 504
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) 10,81
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) 10,4
Εγγύηση (χρόνια) 3
Ρεζέρβα ΑΝΑΓΚΗΣ


Nissan Qashqai - Συν και πλην έκδοσης Premium με 140 PS και τιμή 29.990 ευρώ
2 Φωτογραφίες »

Nissan Qashqai - Συν και πλην έκδοσης Premium με 140 PS και τιμή 29.990 ευρώ

15 σημεία που μας αρέσουν: Κορυφαίο elk στα 77 χλμ./ώρα και πλήρης εξοπλισμός

Έχει τη 2η καλύτερη επίδοση στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου. Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου στο elk test τα 77 χλμ./ώρα το Nissan Qashqai μάς άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, για αυτό κιόλας αξιολογείται με 10/10 ως προς την οδική του συμπεριφορά. Το ασφαλές οδηγικό προφίλ συμπληρώνουν τα καλά του φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι 296 χλστ. εμπρός, αεριζόμενοι δίσκοι 292 χλστ. πίσω), με την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 37,3 μέτρα. Ως προς την λειτουργία του 1,3 των 140 ίππων, αυτό που μας άρεσε περισσότερο είναι η εύρυθμη λειτουργία του, ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, στις οποίες ελάχιστοι αεροδυναμικοί θόρυβοι περνούσαν εντός της καμπίνας (67,6 db στα 120 χλμ./ώρα).
 
Από εκεί και πέρα, πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, συνυπολογίζοντας και την πολύ καλή τιμή (27.990 ευρώ). Θα σταθούμε περισσότερο στην κάμερα οπισθοπορείας που συνεπικουρεί τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, στην αυτόματη ενεργοποίηση των LED προβολέων και των υαλοκαθαριστήρων, στους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Πλήρης, τέλος, και ο εξοπλισμός ασφάλειας με στάνταρ συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίησης τυφλού σημείου, αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και υποστήριξης προσοχής οδηγού.

Τα 4 σημεία που μας «χαλάνε»

Τι θα θέλαμε διαφορετικό; Τις εκπομπές αέριων ρύπων, καθώς τα 143 γρ. CO2/χλμ. αντιστοιχούν σε 100,1 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια, ως mild hybrid μοντέλο το Nissan Qashqai δεν έχει περιορισμούς κίνησης στον «πράσινο» Δακτύλιο. Εξοπλιστικά -λεπτομέρειες ίσως θα πουν κάποιοι- θα θέλαμε δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless entry), εσωτερικό (ambient) φωτισμό καμπίνας, καθώς και στάνταρ σύστημα πλοήγησης στην 8άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Πραγματικά, ελάχιστα τα σημεία που προσμετρώνται στα πλην.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Nissan Qashqai σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Nissan Qashqai
peugeot
NISSAN