Η χρήση νοθευμένου καυσίμου θα «βουλώσει» το φίλτρο βενζίνης και έπειτα τα μπεκ, «χτυπώντας» τελικά και την τρόμπα βενζίνης.

Οι επιπτώσεις του κακού καυσίμου

5.708 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2016

Ένα από τα πιο συνήθη προβλήματα των διακοπών, είναι ότι αναγκαζόμαστε να βάζουμε βενζίνη και πετρέλαιο σε πρατήρια αμφιβόλου ταυτότητας και ποιότητας, με αποτέλεσμα οι πιθανότητες για κακό καύσιμο να αυξάνονται. Η χρήση του μάλιστα είναι αρκετά επικίνδυνη και για τη μελλοντική λειτουργία του αυτοκινήτου, αφού μπορεί να πλήξει διάφορα εξαρτήματά του. Ειδικά στους πετρελαιοκινητήρες, τα μπεκ, η αντλία υψηλής πίεσης και το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF), είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στο κακό καύσιμο και η αντικατάστασή τους κοστίζει ακριβά. Σημαντικό είναι το πρόβλημα όμως και για τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες, αφού το νοθευμένο καύσιμο αρχικά θα «βουλώσει» το φίλτρο βενζίνης, έπειτα τα μπεκ και στη συνέχεια θα επέλθει η φθορά στην τρόμπα βενζίνης. 
Μια έγκαιρη και απλή αλλαγή φίλτρου λοιπόν, μπορεί να σας γλιτώσει από πολλά περιττά έξοδα.