Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS

110.245 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2024)
Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS

Το Focus της δοκιμής κινείται από 1.000 turbo Εcoboost κινητήρα 125 ίππων, που πλέον συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και μια μικρή μπαταρία. Από αυτή τη μπαταρία παίρνει ενέργεια ένας ηλεκτροκινητήρας 16 ίππων και 50 Nm ροπής, που βοηθά τον θερμικό κινητήρα με την παροχή πρόσθετης ροπής για καλύτερο τράβηγμα χαμηλά και καλύτερες επιταχύνσεις. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως πλέον το Focus κάνει το 60-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. (8,0 δλ. πριν), ενώ η υπεροχή του ανανεωμένου μοντέλου φτάνει έως και το 1,2 δλ. στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 6η σχέση.

Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας

Το νέο σύστημα infotainment SYNC4 υποστηρίζεται από μια οθονάρα 13,2 ιντσών, που είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που στο παρελθόν ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας.
 

Με σπορ ανάρτηση για top οδική συμπεριφορά

Το Ford Focus με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα και τα 125 άλογα είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση ST-Line, η οποία εκτός από τα σπορτίφ στοιχεία εμφάνισης και διακόσμου διαθέτει στάνταρ και τη σπορ ανάρτηση. Έτσι τονίζονται τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά του Ford Focus, που είναι το πιο fun to drive μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας οικογενειακών.
 

8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και δεν πληρώνει τέλη

Το φρεσκαρισμένο 5θυρο Ford Focus είναι ετοιμοπαράδοτο από 28.070 ευρώ στην έκδοση ST-Line με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη Ecoboost των 125 ίππων (30.745 ευρώ με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift). Η χειροκίνητη έκδοση με τον ήπια υβριδικό Ecoboost των 155 ίππων δεν είναι πλέον διαθέσιμη στην έκδοση ST-Line X (33.026 ευρώ με κιβώτιο Powershift), αλλά είναι στην Active με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (29.339 ευρώ). Ανεξαρτήτως έκδοσης το Ford Focus προσφέρεται με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση που είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια της αγοράς, ενώ το μοντέλο της δοκιμής δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ
 

Σελίδα 1Τα 10 TOP μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2024
Σελίδα 2Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Σελίδα 3Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V
Σελίδα 4Jeep Avenger e-Hybrid
Σελίδα 5Kia EV9 GT Line AWD 384 PS 7-Seater
Σελίδα 6Mercedes E 220 d
Σελίδα 7Opel Corsa 1,2T 100 PS
Σελίδα 8Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 9Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC 150 PS
Σελίδα 10Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS
Σελίδα 11VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS
ford
test center