Jeep Avenger e-Hybrid

110.238 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2024)
Jeep Avenger e-Hybrid

Ξεκίνησε ως ηλεκτρικό, συνέχισε ως θερμικό και τώρα ολοκληρώνεται ως mild hybrid ώστε οι επιλογές πλέον για τον αγοραστή να είναι πολλαπλές, και αυτός να έχει στο τέλος το δικαίωμα της επιλογής. Έτσι μας είπαν οι άνθρωποι της Jeep στην παρουσίαση της υβριδικής εκδοχής του Jeep Avenger στην Ιταλία όπου βρεθήκαμε προσκεκλημένοι για την επίσημη παρουσίασή του, και εμείς θα συμπληρώσουμε πως το set-up αυτό έχει αρκετό ενδιαφέρον και θα βάλει το λιθαράκι του στη συνέχιση της εμπορικής επιτυχίας που έχει το Avenger στην Ευρώπη. Μάλιστα, μιας και είναι… Jeep μελλοντικά το Avenger θα αποκτήσει και μια 4xe έκδοση, πράγμα που προσωπικά μας αρέσει πάρα πολύ γιατί δεν υπάρχουν πολλές 4κίνητες επιλογές στην κατηγορία. 

 
Καμία οπτική διαφορά, η ουσία είναι κάτω από το καπό
 
Στο Μπαλόκο, λοιπόν, την επίσημη πίστα δοκιμών της Fiat (και νυν Stellantis) είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Jeep Avenger e-Hybrid. Οπτικά η εν λόγω έκδοση δεν διαφέρει από τις θερμικές που γνωρίζουμε ήδη παρά μόνο στο πίσω μέρος όπου αριστερά στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει το γράμμα e σε πράσινη απόχρωση. Από εκεί και πέρα, η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό και στο υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από έναν 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 PS και 205 Nm, έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και μία μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh. Η μπαταρία αυτή είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και έτσι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με τις θερμικές εκδόσεις που γνωρίζουμε, ενώ στα ενδιαφέροντα είναι ότι το όλο σύστημα είναι compact και ελαφρύ σε βάρος αφού ζυγίζει 65 κιλά.
 
Έως και 28% πιο οικονομικό στην πόλη
 
Η λειτουργία του υβριδικού συστήματος μας είναι λίγο πολύ γνωστή από «αδελφά» μοντέλα του ομίλου ή και μεγαλύτερα (π.χ. Alfa Romeo Tonale), και αυτό που έχουμε να τονίσουμε είναι η δυνατότητα του Avenger e-Hybrid να κινηθεί ηλεκτρικά, με τον κινητήρα σβηστό, για κάποια μέτρα. Έτσι για παράδειγμα στο παρκάρισμα, στο σταμάτα-ξεκίνα ή ακόμη και ρολαριστοί στον αυτοκινητόδρομο με 90-100 και λίγο γκάζι όταν το φορτίο είναι χαμηλό (παρότι η Jeep λέει ότι το σύστημα δουλεύει έως τα 30 χλμ./ώρα), κινείσαι με τον κινητήρα σβηστό και η εξοικονόμηση καυσίμου μπορεί να φτάσει έως και το 28% (στην πόλη).

Εμείς κατά την οδηγική μας επαφή στην Ιταλία όπου μοιράσαμε τα χιλιόμετρά μας σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και ορεινό δίκτυο είδαμε ότι στο 20% της διαδρομής κινηθήκαμε ηλεκτρικά, θεωρούμε δηλαδή πολύ αποδοτικό το σύστημα στην πράξη και όντως μέσα στην πόλη μπορείς να δεις τιμές κοντά στα 5-6 λίτρα.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ
 
 

Σελίδα 1Τα 10 TOP μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2024
Σελίδα 2Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Σελίδα 3Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V
Σελίδα 4Jeep Avenger e-Hybrid
Σελίδα 5Kia EV9 GT Line AWD 384 PS 7-Seater
Σελίδα 6Mercedes E 220 d
Σελίδα 7Opel Corsa 1,2T 100 PS
Σελίδα 8Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 9Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC 150 PS
Σελίδα 10Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS
Σελίδα 11VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL