Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS

110.256 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2024)
Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS

Το νέο Toyota C-HR έχει ξεκάθαρο στόχο και  δεν είναι άλλος από το να διατηρήσει την πρωτιά του προκατόχου του στις προτιμήσεις των αγοραστών. Εδώ και τρία συναπτά έτη και μέχρι στιγμής και φέτος με τη νέα του γενιά, το C-HR φιγουράρει στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων. Μπροστάρης λοιπόν της γκάμας στη δεύτερη γενιά είναι η υβριδική έκδοση με τα 140 άλογα και ο λόγος είναι πως εφοδιάζεται με κινητήρα 1.800 κ.εκ., το οποίο σημαίνει πως απαλλάσσεται από τα φορολογικά βάρη του δίλιτρου C-HR που δοκιμάσαμε πρόσφατα.

Στην πόλη καίει 3,5 λτ./100 χλμ., από τα οικονομικότερα μοντέλα που έχουμε μετρήσει

Η αξιοπιστία του ονόματος Toyota, η εξαιρετική εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 για την υβριδική μπαταρία και το καλό after sales είναι κάποιοι από τους λόγους της πετυχημένης πορείας του, ωστόσο κακά τα ψέματα αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η οικονομία καυσίμου που προφέρει το υβριδικό σύστημα. Σε πραγματικές συνθήκες καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 3,6 λτ./100 χλμ., ένα από τα καλύτερα νούμερα που έχουμε δει ποτέ στο Test Center.

Βελτιωμένη αεροδυναμική για χαμηλότερο θόρυβο στο ταξίδι και οικονομία

Μία από τις αιτίες της πολύ χαμηλής κατανάλωσης είναι και τα διάφορα σχεδιαστικά τρικ που συντέλεσαν στην βελτίωση της αεροδυναμικής, το οποίο στην πράξη σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένος θόρυβος όταν ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο.

Το Toyota C-HR συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο, έχοντας περίπου τις ίδιες διαστάσεις και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο νέο Prologue concept, όπως τα λεπτά και φουτουριστικά φώτα και η πιο επιβλητική γρίλια. Επίσης, για πρώτη φορά σε ένα Toyota οι χειρολαβές είναι «χωνευτές» σε όλες τις πόρτες και εξέχουν αυτόματα όταν χρειάζεται.

Από 29.300 ευρώ με εξοπλισμό που έχει τα πάντα, (π.χ. GPS στην βασική)

Οι τιμές για την πληρέστατη βασική έκδοση C-ULT των 140 ίππων ξεκινούν από 29.300 ευρώ, πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία. Από τη βασική έκδοση το C-HR έρχεται με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και 8άρα οθόνη αφής, με σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Παράλληλα το SUV της Toyota εξοπλίζεται με το προηγμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+, με λειτουργία όπως «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένου να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος. πόρτα και έρχεται άλλο όχημα. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό ανά έκδοση του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR.
 
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ
 

Σελίδα 1Τα 10 TOP μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2024
Σελίδα 2Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Σελίδα 3Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V
Σελίδα 4Jeep Avenger e-Hybrid
Σελίδα 5Kia EV9 GT Line AWD 384 PS 7-Seater
Σελίδα 6Mercedes E 220 d
Σελίδα 7Opel Corsa 1,2T 100 PS
Σελίδα 8Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 9Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC 150 PS
Σελίδα 10Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS
Σελίδα 11VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS
Mercedes
test center