Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS

110.242 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2024)

Μαζί με το 3008 το 208 ήταν θεωρούμε από τα μοντέλα που έδωσαν το νέο στίγμα και κατεύθυνση της Peugeot, έναν χαρακτήρα δηλαδή που διαθέτει premium χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής και ξεχωριστό design (θα θυμάστε ίσως το i-cockpit που βέβαια έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα).


Πλέον, μετά από 4 χρόνια, ήρθε η στιγμή του να ανανεωθεί και να ακολουθήσει τη νέα σχεδιαστική ρότα της γαλλικής μάρκας η οποία με έμπνευση το 9X8 Hypercar διαθέτει εκλεπτυσμένα και ντιζαινάτα μοντέλα στην γκάμα της. Μάλιστα, μπορεί οι αλλαγές να είναι μικρής έκτασης, όμως στα δικά μας μάτια το νέο Peugeot 2008 είναι πολύ πιο φρέσκο, όμορφο και δυναμικό. Αυτό οφείλεται βέβαια στη σχεδίαση του μπροστινού μέρους όπου πλέον στις άκρες του προφυλακτήρα υπάρχουν 3 κάθετες νυχιές, έχει μπει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι στην μάσκα, ενώ και το μοτίβο αυτής μαζί με τα φώτα είναι αλλαγμένα. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει περίπτωση να το δεις και να μην καταλάβεις πως πρόκειται για ένα νέο μοντέλο (δες εδώ αναλυτικά τις διαφορές με το προηγούμενο).

Εσωτερικό: Τεχνολογική αναβάθμιση με την στάνταρ 10άρα οθόνη

 Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου μοντέλου οι αλλαγές σε σχέση με το προ-ανανέωσης Peugeot 208 είναι μικρής έκτασης αλλά εξίσου ορατές με την πρώτη ματιά. Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες το επίκεντρο είναι η 10άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όμως υπάρχουν και μικρότερες επιμέρους αλλαγές όπως το νέο έμβλημα της Peugeot στο τιμόνι, ο διαφορετικός επιλογέας ταχυτήτων και -σύμφωνα με την Peugeot- νέα είναι και τα υφάσματα των καθισμάτων. Εμείς πάντως αυτό που έχουμε να σχολιάσουμε είναι πως η καμπίνα του ανανεωμένου Peugeot 208 δείχνει τεχνολογικά προηγμένη (πόσο δε με το ψηφιακό πίνακα οργάνων), καλοφτιαγμένη, χωρίς εργονομικές ατέλειες (σ.σ. μας αρέσουν τα φυσικά κουμπιά και οι θέση για το κινητό) και ποιοτικά στην αφή υλικά (μαλακά στην αφή με συναρμογή χωρίς τριγμούς) που δίνουν στο μοντέλο την premium εσάνς που αναφέραμε πριν.

Αναφορικά, τέλος, με τους χώρους αυτοί δεν έχουν αλλάξει, που σημαίνει ότι πίσω κάθονται δύο επιβάτες που θα ήθελαν όμως λίγο παραπάνω χώρο για τα γόνατα και τους ώμους, όπως και μεγαλύτερο το άνοιγμα της πόρτας για ευκολότερο το μπες-βγες.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ
 

Σελίδα 1Τα 10 TOP μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2024
Σελίδα 2Ford Focus 1,0 Ecoboost mHEV 125 PS
Σελίδα 3Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V
Σελίδα 4Jeep Avenger e-Hybrid
Σελίδα 5Kia EV9 GT Line AWD 384 PS 7-Seater
Σελίδα 6Mercedes E 220 d
Σελίδα 7Opel Corsa 1,2T 100 PS
Σελίδα 8Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 9Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC 150 PS
Σελίδα 10Toyota C-HR 1,8 Hybrid 140 PS
Σελίδα 11VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL