Τα χαρακτηριστικά ασφάλειας που διαθέτει η Mercedes GLC της έδωσαν το ποσοστό του 89%. Από την επίδοση στο crash test έλαβε 22,7 βαθμούς. Μάλιστα βραβεύθηκε ως το ασφαλέστερο μοντέλο στην κατηγορία του.

Την υψηλότερη βαθμολογία για τα παιδιά στα μεγάλα SUV έχει πετύχει το Audi Q7.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Μικρά SUV

47.682 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2016

Εδώ ο EuroNCAP κατατάσσει τα μικρομεσαία και τα μεσαία SUV. Με ποσοστά, λοιπόν, 89% και 88% για τις GLC και GLA αντίστοιχα, η Mercedes μπορεί να υπερηφανεύεται πως τα μοντέλα της δεν είναι ασφαλή μόνο για τους μπροστινούς, αλλά και για τους πίσω επιβάτες. Επιπλέον, και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν κερδίσει επιπρόσθετα βραβεία για τα συστήματα Attention Assist και Pre-Crash. Κατά τα άλλα, στην εν λόγω κατηγορία άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως όλα τα μοντέλα (από το 2013 και μετά τα οποία έχουν δοκιμαστεί) έχουν αποσπάσει 5 αστέρια στη συνολική βαθμολογία και -τα περισσότερα- ποσοστά άνω του 80% όσον αφορά στην προστασία των παιδιών. Ποσοστό 87% έχουν αποσπάσει οι Porsche Macan και BMW X1, ενώ άξιο αναφοράς είναι το ποσοστό του 85% που πήραν τα Jeep Renegade και Hyundai Tucson. Το πρώτο συγκέντρωσε 42 βαθμούς (το μέγιστο) και κατά την μετωπική σύγκρουση παρείχε τη μέγιστη ασφάλεια στα παιδιά 1 ½ και 3 ετών, ενώ και κατά την πλάγια σύγκρουση τα παιδιά έμειναν μέσα στο παιδικό καθισματάκι. Στο Tucson, που επίσης πήρε 42 βαθμούς, κατά την μετωπική σύγκρουση στο παιδί των 3 ετών ασκήθηκαν κάποιες δυνάμεις, όχι όμως τέτοιες για να τραυματιστεί.


Μεγάλα SUV
Στα μεγάλα SUV, μια κατηγορία που αντικειμενικά έχουν δοκιμαστεί λίγα μοντέλα, την καλύτερη επίδοση στην προστασία των παιδιών έχει σημειώσει το Audi Q7 (88%, 43,4 βαθμούς). Μάλιστα, το Q7 έχει λάβει επιπρόσθετα βραβεία για τα συστήματα Pre-Sense Basic και Secondary Collision Brake Assist. Όσον αφορά στην επίδοση για τα παιδιά, οι δοκιμές έγιναν με καθισματάκια που κοιτούσαν προς τα πίσω. Στα παιδιά 3 ετών η προστασία ήταν καλή, ενώ στα παιδιά 1 ½ έτους η κούκλα δέχθηκε μεγάλες επιταχύνσεις δυνάμεων (κυρίως στο στήθος).

iNFO
Το ποσοστό για την προστασία των παιδιών που ανακοινώνει ο EuroNCAP προέρχεται από τρεις επιμέρους αξιολογήσεις. 1. Την επίδοση στο crash test, 2. τα επιμέρους χαρακτηριστικά ασφαλείας που διαθέτει το όχημα και 3. την ευκολία τοποθέτησης του παιδικού καθίσματος σε όλες τις θέσεις της καμπίνας.