Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Μάλιστα πέρα από τον μικρό αριθμό των πρατηρίων, ένα ακόμα μειονέκτημα ήταν ο γεωγραφικός περιορισμός τους, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα δύο μεγάλα γεωγραφικά διαμερίσματα, αυτά της Στερεάς Ελλάδας και της Μακεδονίας. Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν ιδιόκτητα πρατήρια ανεφοδιασμού LPG, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών. Έτσι συνολικά, αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού συνολικά σε όλη την επικράτεια της χώρας, αριθμός που μεγαλώνει, κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε μέρα που περνάει. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Πολύ προσοχή στην επιλογή εγκαταστάτη lpg. Κάθε μετατροπή από τις εργοστασιακές παραμέτρους έχει σοβαρές επιπτώσεις σε βαθμό που το όποιο κέρδος εξανεμίζεται από τα προβλήματα και τις βλάβες και σου μένει μόνο η ταλαιπωρία!!!!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ( ΚΑΠΑΚΙΟΥ / ΒΑΛΒΙΔΩΝ / ΟΔΗΓΩΝ ΚΛΠ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΡΗΞΕΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ) ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 0 0 . 0 0 0 ΧΛΜ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 9 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΑ 10 ΑΝΑΓΚΑΙΟ . ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΑΠΟΚΡΥΒΕΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ .