Το διαφορετικό coupe-SUV με τις πόρτες α λα RX-8

11.435 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
Όπως και η ηλεκτρική έκδοση, έτσι και αυτή με το range extender MX-30 R-EV χαρακτηρίζεται από τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, που θυμίζουν το πάλαι ποτέ RX-8.
2 Φωτογραφίες »

Όπως και η ηλεκτρική έκδοση, έτσι και αυτή με το range extender MX-30 R-EV χαρακτηρίζεται από τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, που θυμίζουν το πάλαι ποτέ RX-8.

Αν κοιτάξεις με μια ματιά το Μazda MX-30 R-EV δε θα αντιληφθείς ουσιαστικά καμία διαφορά σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό MX-30, που δοκιμάσαμε παλαιότερα,). Το… διαφορετικό κουπέ-SUV των 4,4 μ. με τις αλά Mazda RX-8 ανάποδα ανοιγόμενες πίσω πόρτες, μας προβλημάτισε κυρίως, όχι τόσο για τις ασκήσεις ευελιξίας που πρέπει να κάνουν οι επιβάτες που θα καθίσουν πίσω, όσο για τη μικρή του ηλεκτρική αυτονομία (περίπου 180 χλμ. σε μεικτές συνθήκες σύμφωνα με τις μετρήσεις μας) λόγω της μικρής του μπαταρίας (35,5 kWh).  Το MX-30 R-EV που δοκιμάζουμε έχει ακόμα μικρότερη μπαταρία (17,8 kWh), αλλά έχει και δύο άσους κρυμένους στο μανίκι της αυτονομίας: Έναν περιστροφικό θερμικό κινητήρα Wankel, που επιστρέφει στο προσκήνιο μετά από πολλά χρόνια αφάνειας, και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης με χωρητικότητα 50 λτ. Για αυτά ο αγοραστής θα κληθεί να πληρώσει περί τις 2.500 ευρώ παραπάνω σε σχέση με τοηλεκτρικό MX-30, με τις τιμές του MX-30 R-EV να ξεκινούν από 42.637 ευρώ.


Το σηματάκι του κινητήρα Wankel δίνει το στίγμα.
2 Φωτογραφίες »

Το σηματάκι του κινητήρα Wankel δίνει το στίγμα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mazda MX-30 R-EV | Το ηλεκτρικό ΜΧ-30 χωρίς άγχος αυτονομίας
Σελίδα 2Το διαφορετικό coupe-SUV με τις πόρτες α λα RX-8
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Πάνω από 500 χλμ. με ένα φουλάρισμα βενζίνης & μπαταρίας
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει ευχάριστο στην οδήγηση, αλλά «ακούγεται» περισσότερο
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO