Η Michelin απέδειξε τις διαφορές ασφαλείας που υπάρχουν ανάμεσα σε ένα καλοκαιρινό και ένα χειμερινό ελαστικό σε παγωμένο οδόστρωμα.

Η απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος με το καλοκαιρινό ελαστικό είναι 40% παραπάνω από το χειμερινό σε παγωμένο οδόστρωμα.

Οδηγώντας στον πάγο

3149 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Michelin απέδειξε σε μια πρόσφατη διοργάνωση της Tyresafe, τις σημαντικές διαφορές ασφαλείας που υπάρχουν ανάμεσα στα χειμερινά και τα καλοκαιρινά ελαστικά.

 
Πρόσφατα, η Michelin διοργάνωσε ένα enent με το όνομα Tyresafe, η οποία αφορά την ασφάλεια των ελαστικών. Στο φετινό event, βρισκόντουσαν δύο Mercedes C-Class Estate με διαφορετικά ελαστικά πάνω σε ένα παγοδρόμιο, για να δείξουν τις διαφορές συμπεριφοράς του καλοκαιρινού και του χειμερινού ελαστικού. Οι δοκιμασίες που θα περνούσαν τα δύο ελαστικά ήταν το φρενάρισμα και οι στροφές.

Το τεστ φρεναρίσματος έγινε με ταχύτητα 25 χλμ./ώρα μέχρι και την ακινητοποίηση του οχήματος. Η Mercedes με τα χειμερινά ελαστικά έδειξε ότι η απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος ήταν μόλις 7,01 μέτρα, ενώ το καλοκαιρινό ελαστικό χρειάστηκε 9,75 μέτρα. Το ποσοστό της διαφοράς είναι 40%, ενώ αυτό αυξάνεται αν η ταχύτητα του οχήματος ήταν μεγαλύτερη. Τέλος, στο τεστ της στροφής, το όχημα με τα χειμερινά ελαστικά ολοκλήρωσε με επιτυχία τη πορεία του αποφεύγοντας τους κώνους, ενώ, από την άλλη, η Mercedes με τα καλοκαιρινά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη στροφή της, προσκρούοντας πάνω σε κώνο ασφαλείας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ