Διαβάστηκε από 14590αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Αυτοκίνητα 1.300 - 1.400 κ.εκ.
Μοντέλο
Τιμή στην Ελλάδα
Τιμή στην Ευρώπη
Ποσο-στό επιβά-ρυνσης
Χώρα προέλευσης τιμής
Suzuki Swift 1,3 5d GL
12.100
12.000
+1%
Γερμανία
Honda Civic 1,4 Comfort
18.490
18.455
0%
Γερμανία
Toyota Yaris 1,3 3d Luna
13.590
13.568
0%
Γερμανία
Seat Ibiza 1,4 5d 85 PS Comfort Pack
12.990
13.290
-2%
Γερμανία
Fiat Grande Punto 1,4 Turbo 3d Dynamic
14.800
15.660
-6%
Ιταλία
Skoda Fabia 1,4 Ambiente
12.590
13.390
-6%
Γερμανία
Fiat Grande Punto 1,4 77 PS 5d Active
12.250
13.360
-9%
Ιταλία
VW Polo 1,4 3d 80 PS New Age
12.490
13.795
-10%
Γερμανία
Peugeot 207 1,4 5d Trendy 90 PS
14.200
15.750
-11%
Γαλλία
Ford Fiesta 1,4 5d Ghia
14.020
15.650
-12%
Γερμανία
Opel Astra 1,4 5d Elegance
16.790
18.910
-13%
Γερμανία
VW Golf 1,4 5d Trendline
15.680
17.685
-13%
Γερμανία
Opel Corsa 1,4 3d Enjoy
13.360
15.120
-13%
Γερμανία
VW Golf 1,4 TSI 3d Trendline
18.350
20.810
-13%
Γερμανία
Ford Focus 1,4 5d Ambiente
15.704
17.855
-14%
Γερμανία
Citroen C4 1,4 5d SX Pack
14.530
18.250
-26%
Γαλλία
Hyundai Getz 1,4 3d Effort
11.000
14.090
-28%
Γερμανία
*Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ
Suzuki Swift 1,3 5d
+1%
0%
Honda Civic 1,4
0%
Toyota Yaris 1,3 3d
-2%
Seat Ibiza 1,4 5d
-6%
Fiat Grande Punto 1,4
-6%
Skoda Fabia 1,4
-9%
Fiat G.Punto 1,4 77 PS 5d
-10%
VW Polo 1,4 3d 80 PS
-11%
Peugeot 207 1,4 5d 90 PS
-12%
Ford Fiesta 1,4 5d
-13%
Opel Astra 1,4 5d
-13%
VW Golf 1,4 5d
-13%
Opel Corsa 1,4
-13%
Ford Focus 1,4 5d
-13%
VW Golf 1,4 TSI
-14%
Citroen C4 1,4 5d
-28%
Hyundai Getz 1,4 3d
Κατά μέσο όρο 9% φθηνότερα στην Ελλάδα από την Ευρώπη
Με φθηνότερη τιμή κατά 26% σε σχέση με αυτήν που προσφέρεται στη Γαλλία, μπορεί να αποκτηθεί στη χώρα μας το Citroen C4 1,4 5d SX Pack.
Η πάλη των τάξεων : Μικρά VS Μικρομεσαία
Όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα, τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας εμφανίζουν γενικά μικρότερο ποσοστό μείωσης της τιμής τους, από τα μικρομεσαία. Φαίνεται, λοιπόν, ότι οι εισαγωγείς εκμεταλλεύονται το γεγονός, ότι λόγω μεγαλύτερης τιμής στη μικρομεσαία κατηγορία μπορούν να περιορίσουν σε μεγαλύτερο ποσοστό το περιθώριο κέρδους τους, προσφέροντας τελικά τα αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές. Μοναδική εξαίρεση, εδώ το Hyundai Getz 1,4 3d, το οποίο παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης.
ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ : Φθηνότεροι στις περισσότερες περιπτώσεις της κατηγορίας
Στη δημοφιλή κατηγορία των 1.400 κ.εκ., η ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποδεικνύεται πιο φθηνή κατά 9% σε μέσο όρο από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία), προς όφελος του καταναλωτή. Φαίνεται, λοιπόν, ότι σε αυτή τη δημοφιλή και πιο mainstream κατηγορία, οι Έλληνες αντιπρόσωποι επιτυγχάνουν αρκετά χαμηλές προ φόρων τιμές, ενώ παράλληλα μειώνουν το συντελεστή κέρδους τους λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού, έτσι ώστε να καταφέρουν να προσφέρουν τελικά τα αυτοκίνητα σε πιο ανταγωνιστικά επίπεδα.
Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης