Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2007
Θέματα αγοράς mtx
Αυτοκίνητα 2.001 κ.εκ. και πάνω
Διαβάστηκε από 14590 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Αυτοκίνητα 2.001 κ.εκ. και πάνω
ΜοντέλοΤιμή στην ΕλλάδαΤιμή στην ΕυρώπηΠοσοστό επιβάρυνσηςΧώρα προέλευσης τιμής
Jeep Grand Cherokee 5,7 Auto Limited85.90055.990+35%Γερμανία
BMW 730 3,094.40066.200+30%Γερμανία
Porsche Cayenne 4,8 S Tiptronic95.60066.610+30%Γερμανία
Mercedes S 350100.00073.066+27%Γερμανία
Porsche Cayman 2,766.00048.879+26%Γερμανία
BMW Z4 M Coupe77.00057.900+25%Γερμανία
BMW X5 4,8i92.80069.500+25%Γερμανία
Audi A3 3,2 quattro Ambition43.00032.500+24%Γερμανία
BMW X3 3,0 si Comfort58.20044.400+24%Γερμανία
Audi A8 3,2 FSI quattro88.80067.250+24%Γερμανία
Audi TT Coupe 3,2 quattro53.50040.950+23%Γερμανία
Audi Q7 4,2 FSI84.90067.200+21%Γερμανία
Mercedes ML 50088.50069.555+21%Γερμανία
VW Golf R32 3d40.89033.675+18%Γερμανία
Subaru Forester 2,5 XT ABS, 4AB, Clima, AW, SR, NAV, LT43.45036.470+16%Γερμανία
Ford Focus SΤ 3d29.10025.400+13%Γερμανία
*Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ
Jeep Grand Cherokee 5,7
+35%
BMW 730 3,0
+30%
Porsche Cayenne 4,8 S
+30%
Mercedes S 350
+27%
Porsche Cayman 2,7
+26%
BMW Z4 M Coupe
+25%
BMW X5 4,8i
+25%
Audi A3 3,2 quattro
+24%
BMW X3 3,0 si
+24%
Audi A8 3,2 FSI quattro
+24%
Audi TT Coupe 3,2
+23%
Audi Q7 4,2 FSI
+21%
Mercedes ML 500
+21%
VW Golf R32 3d
+18%
Subaru Forester 2,5 XT
+16%
Ford Focus SΤ 3d
+13%
Κατά μέσο όρο 25% ακριβότερα στην Ελλάδα από Ευρώπη
Το Ford Focus ST των 2.500 κ.εκ. παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό επιβάρυνσης της τιμής του στη χώρα μας έναντι της γερμανικής αγοράς (+13%).

Η επιβάρυνση που δέχεται η BMW X5 4,8i στη χώρα μας, σε σχέση με τη γερμανική αγορά, βρίσκεται ακριβώς στο μέσο όρο (25%) της κατηγορίας των +2000 κ.ε.κ.

Το Jeep Grand Cherokee 5,7 Auto Limited κοστίζει στη χώρα μας 35% ακριβότερα.

ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ : Σημαντικά πιο ακριβοί σε όλα τα μοντέλα
Όταν τα κυβικά και τα χρήματα ανεβαίνουν, οι τιμές των αυτοκινήτων στη χώρα μας αυξάνονται κατακόρυφα και η "ψαλίδα" της διαφοράς ανοίγει με τη Γερμανία. Εδώ, βέβαια, κύριος υπαίτιος γι αυτή τη διαφορά είναι το δυσθεώρητο τέλος ταξινόμησης, το οποίο για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κ.εκ. βρίσκεται στο 50% επί της φορολογητέας τους αξίας. Κατά συνέπεια, ο μέσος όρος της επιβάρυνσης στην Ελλάδα των πολυτελών και γρήγορων αυτοκινήτων που εξετάσαμε, σε σχέση με την αγορά της Ευρώπης, αγγίζει το 25%.

 
 Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αυτοκίνητα 1.300 - 1.400 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 1.401 - 1.600 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ.
Αυτοκίνητα 2.001 κ.εκ. και πάνω
Δε συμφέρει η εισαγωγή καινούργιου στην Ελλάδα