Κατά μέσο όρο 25% ακριβότερα στην Ελλάδα από Ευρώπη
Το Ford Focus ST των 2.500 κ.εκ. παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό
επιβάρυνσης της τιμής του στη χώρα μας έναντι της γερμανικής αγοράς (+13%).
Η επιβάρυνση που δέχεται η BMW X5 4,8i στη χώρα μας, σε σχέση με τη γερμανική αγορά, βρίσκεται ακριβώς στο μέσο όρο (25%) της κατηγορίας των +2000 κ.ε.κ.
Το Jeep Grand Cherokee 5,7 Auto Limited κοστίζει στη χώρα μας 35% ακριβότερα.
ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ : Σημαντικά πιο ακριβοί σε όλα τα μοντέλα
Όταν τα κυβικά και τα χρήματα ανεβαίνουν, οι τιμές των αυτοκινήτων στη χώρα μας αυξάνονται κατακόρυφα και η "ψαλίδα" της διαφοράς ανοίγει με τη Γερμανία. Εδώ, βέβαια, κύριος υπαίτιος γι αυτή τη διαφορά είναι το δυσθεώρητο τέλος ταξινόμησης, το οποίο για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κ.εκ. βρίσκεται στο 50% επί της φορολογητέας τους αξίας. Κατά συνέπεια, ο μέσος όρος της επιβάρυνσης στην Ελλάδα των πολυτελών και γρήγορων αυτοκινήτων που εξετάσαμε, σε σχέση με την αγορά της Ευρώπης, αγγίζει το 25%.
Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης