Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
Πέρα από την άσφαλτο…!
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Ο φετινός Γύρος 4Χ4 μας βρήκε με 15 τετρακίνητα για δύο μέρες στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου, να παίρνουμε μέρος στο δικό μας Ράλι Ακρόπολις!
Για όλους εμάς στο Auto Τρίτη, ο ετήσιος και καθιερωμένος Γύρος 4Χ4 στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις είναι το γεγονός που περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία κάθε χρονιά. Και αυτό γιατί η διήμερη πλέον εξόρμησή μας στις απείρου κάλλους φυσικές ομορφιές των βουνών της Στερεάς Ελλάδος και, από φέτος, και της Πελοποννήσου, εκεί όπου διεξάγεται το Ράλι Ακρόπολις, αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για να δούμε πώς τα καταφέρνουν εκτός δρόμου τα σύγχρονα 4κίνητα αυτοκίνητα. Έτσι λοιπόν και φέτος, για 16η συνεχή χρονιά, περιπλανηθήκαμε με 15 4Χ4 μοντέλα στις ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα και σήμερα σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας τόσο από τα αυτοκίνητα, όσο και από τις ειδικές του φετινού, 56ου Ράλι Ακρόπολις.
Ηλιοφάνεια, σκόνη και ρεκόρ χιλιομέτρων!
Ξεκινήσαμε με 15 4Χ4, έχοντας ως στόχο να κινηθούμε σε συνολικά 7 ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις (οι πιο πρόσφατες προσθήκες των 11 φετινών), 3 την πρώτη ημέρα και 4 τη δεύτερη. Οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας για αίθριο και ζεστό καιρό επιβεβαιώθηκαν απόλυτα, με αποτέλεσμα ένας περίλαμπρος ήλιος να μας συνοδεύει τόσο στις ειδικές της Βοιωτίας και της Φωκίδας την πρώτη ημέρα, όσο και στις ειδικές της Κορινθίας και της Αργολίδος τη δεύτερη. Βέβαια, για εμάς ο ζεστός αυτός καιρός σήμαινε και πολλή -μα πάρα πολλή!- σκόνη και πέτρες, αφού τα χώματα, μαλακά ή σκληρά, σε όλο το φάσμα των διαδρομών ήταν στεγνά. Από την άλλη πλευρά, κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα του φετινού Γύρου ήταν τα πολλά χιλιόμετρα που διανύσαμε, με το σύνολο των δύο ημερών να είναι 883 χλμ.! Σε καμία περίπτωση όμως το ηθικό των συμμετασχόντων δεν πτοήθηκε, αφού όλοι είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα 15 4κίνητα σε διαφορετικά εδάφη, από τα πατημένα χώματα των πλατιών ειδικών στους Βωξίτες και στο Δροσοχώρι, μέχρι τους δασικούς δρόμους σε υψόμετρο στο Γυμνό και στο Κεφαλάρι.
Τα αυτοκίνητα του Γύρου
1Chevrolet Captiva 2,4
2Citroen C-Crosser 2,4
3Daihatsu Terios 1,5
4Honda CR-V 2,0
5Kia Sorento 3,3 FL
6Mercedes GLK 280
7Mitsubishi Pajero 3,8 5d
8Nissan Qashqai+2 2,0
9Nissan X-Trail 2,0
10Renault Koleos 2,5
11SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
12Subaru Forester 2,0
13Suzuki Grand Vitara 2,4
14Toyota Land Cruiser 5d
15Volvo XC60 3,0 T6

Πώς τα πήγαν τα 4Χ4;
Στις επόμενες σελίδες του θέματος, έχετε την ευκαιρία να ακολουθήσετε νοερά τη διαδρομή των 15 4κίνητων μοντέλων που φιλοξενήσαμε φέτος στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις και, κυρίως, να διαβάσετε τα πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματά μας για τις δυνατότητές τους. Επιπλέον, σε κάθε παρουσίαση μοντέλου έχουμε συμπεριλάβει τα πλήρη τεχνικά και εξοπλιστικά τους στοιχεία, ενώ παράλληλα, φέτος, πέρα από τα εκτός δρόμου στοιχεία που δίδονται από το εργοστάσιο, για πρώτη φορά μπορείτε να ενημερωθείτε για τις off-road δυνατότητες των οχημάτων βάσει της ειδικής και εξειδικευμένης μέτρησης RTI, η οποία χρησιμοποιείται παγκοσμίως ακόμη και από τους κατασκευαστές 4Χ4.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα