Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Honda CR-V 2,0
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Πολιτισμένο και εκτός
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Η γενικότερη φιλοσοφία εξέλιξης του CR-V από τη Honda έχει να κάνει με τη δημιουργία ενός Crossover αυτοκινήτου, προορισμένου να κινηθεί αποκλειστικά σε ασφάλτινες διαδρομές. Όπως όμως μας έδειξε το CR-V και στο φετινό Γύρο 4Χ4, κάθε άλλο παρά μόνο ασφάλτινο είναι. Σίγουρα, η απουσία χαρακτηριστικών όπως η μόνιμη τετρακίνηση, το κλείδωμα του ποσοστού της ροπής ή το αρκετά ελάχιστο ύψος από το έδαφος στερούν έναν off road χαρακτήρα από το αυτοκίνητο, όμως είναι γεγονός, ότι κυρίως λόγω της πολύ καλής λειτουργίας της αυτόματης τετρακίνησης, το CR-V δε θα προβληματίσει σε διαδρομές πατημένου χώματος. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κάποια ακόμα στοιχεία που απαιτούν την προσοχή του οδηγού κατά την επιλογή του εδάφους, όπως π.χ. τα ασφάλτινα ελαστικά, ενώ σε επίπεδο άνεσης, η ανάρτηση του CR-V φιλτράρει με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες των χωμάτινων διαδρομών.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του CR-V διαθέτει χωρητικότητα 1.997 κ.εκ. και, όπως οι περισσότεροι κινητήρες της Honda, ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Η απόδοσή του φτάνει στους 150 ίππους στις 6.200 στροφές, ενώ η λειτουργία του είναι συνολικά πολιτισμένη. Επίσης, ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η σωστή κλιμάκωση του οποίου έχει ως αποτέλεσμα το CR-V να πετυχαίνει ικανοποιητικές επιδόσεις για την κατηγορία. Η κατανάλωση, τέλος, βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.
Σύστημα τετρακίνησης
Το Honda CR-V εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο μεταδίδει ποσοστό της διαθέσιμης ροπής και στους πίσω τροχούς (εκτός των εμπρός), οποτεδήποτε διαγνωσθεί αναγκαιότητα. Υπό κανονικές συνθήκες, το CR-V είναι προσθιοκίνητο. Τέλος, το σύστημα δεν περιλαμβάνει κάποιο κλείδωμα της τετρακίνησης, που θα βοηθούσε περισσότερο εκτός δρόμου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.997
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*150/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*192/4.200
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 10,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 16,5
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)190
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)44,2
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*8,1
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)195
Βάρος (κιλά)1.563
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)28
Γωνία Ράμπας (μοίρες)18
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)23
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)185

Εξοπλισμός-Τιμή
ESP
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής•/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition-
Κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφήo
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)31.456
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Τα θετικά…
Η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και σε πατημένο χώμα, οι χώροι, η κατανάλωση
… και τα αρνητικά
Οι σχετικά μικρές εκτός δρόμου ικανότητες, ο θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές

Ο ασφάλτινος χαρακτήρας του CR-V αποκαλύπτεται και στις μετρήσεις RTI, εκεί όπου το SUV της Honda πέτυχε μέτρια για την κατηγορία νούμερα. RTI εμπρός: 366 - RTI πίσω: 328

Πολύ καλή είναι η συναρμογή των σκληρών στην αφή υλικών, που διαθέτει το εσωτερικό του CR-V. Επίσης, αρκετά ενδιαφέρουσα είναι η συνολική αισθητική.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα