Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Nissan Qashqai+2 2,0
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Εκτός δρόμου, εντός των απαιτήσεων!
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Η νεότερη έκδοση αμαξώματος του Nissan Qashqai, αυτή με το 7θέσιο εσωτερικό, περιλήφθηκε στα αυτοκίνητα που πήραν μέρος στο φετινό Γύρο 4Χ4. Το ιαπωνικό Crossover στην τετρακίνητή του εκδοχή (υπάρχει και δικίνητο 1,6) δεν αντιμετώπισε προβλήματα στο πατημένο χώμα των ειδικών του Ράλι Ακρόπολις, αφού η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης, σε συνδυασμό με την παρουσία του ESP, βοηθούσαν τον οδηγό ώστε ακόμη και στα πιο γρήγορα κομμάτια να διατηρήσει την πρόσφυση. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές, η μικρή διαδρομή της ανάρτησης και οι μεγάλοι πρόβολοι του επιμηκυμένου αμαξώματος απαιτούσαν πιο προσεκτικές κινήσεις. Σε επίπεδο άνεσης, η σχετικά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης περιόρισε τα επίπεδα της προσφερόμενης άνεσης. Ιδιαίτερη μνεία, τέλος, πρέπει να γίνει για το σύστημα πέδησης, το οποίο διακρίθηκε για την αποτελεσματικότητά του.
Κινητήρας
Το 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ του 4κίνητου Qashqai+2 είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας της Nissan, με ονομαστική απόδοση 140 ίππων. Ο κινητήρας αυτός είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.590 κιλών, παρουσιάζοντας γραμμική λειτουργία, καλή ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση, προσδίδοντας ζωντάνια στην κίνηση του Qashqai+2, ενώ επιτυγχάνει καλές τιμές επιδόσεων.
Σύστημα τετρακίνησης
Με αυτόματη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση εξοπλίζεται το Qashqai+2, την οποία ο οδηγός επιλέγει μέσω διακόπτη στο τούνελ της κονσόλας. Το σύστημα στέλνει έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Υπάρχουν επίσης επιλογές για αποκλειστικά κίνηση εμπρός ή για κλείδωμα σε ποσοστό 50:50 της τετρακίνησης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.997
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*140/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*196/4.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)10,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)14,3
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)188
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)38,2
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*8,6
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)205
Βάρος (κιλά)1.590
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)19,2
Γωνία Ράμπας (μοίρες)-
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)30,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)200

Εξοπλισμός-Τιμή
ESPo
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφής•/•
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition
Κλιματισμόςo
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφή
Ζάντες αλουμινίουo
Τιμή (ευρώ)25.060
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Τα θετικά…
Η οδική συμπεριφορά σε διαδρομές με πατημένο χώμα, η ποιότητα στο εσωτερικό, οι επιδόσεις επιτάχυνσης
… και τα αρνητικά
Οι μεγάλοι πρόβολοι του αμαξώματος και η μικρή διαδρομή της ανάρτησης, που θέτουν περιορισμούς εκτός δρόμου

Η παρουσία αφρώδους υλικού στο ταμπλό του Qashqai+2 αναβαθμίζει την ποιότητα στο εσωτερικό. Η σχεδίαση, από την πλευρά της, είναι αρκετά σύγχρονη και μοντέρνα.

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα