Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Παρουσίαση
Πέρα από την άσφαλτο…!
Daihatsu Terios 1,5
Διαβάστηκε από 34456 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Στο στοιχείο του!
Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις
Για μια ακόμη χρονιά το δημοφιλές Daihatsu Terios μας απέδειξε, ότι αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές γι αυτόν που θέλει να κινηθεί εκτός δρόμου, δίνοντάς του τη δυνατότητα να εξερευνήσει ακόμη και τα πιο δύσβατα εδάφη. Χαρακτηριστικό άλλωστε των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου αποτελεί το γεγονός, ότι με το Terios πραγματοποιήθηκε και η αναγνώριση των 4 από τις 7 ειδικές του Γύρου 4Χ4, λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή του. Μεγάλα πλεονεκτήματα του SUV της Daihatsu για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις αποτελούν το μικρό του βάρος, η μόνιμη τετρακίνηση με τα τρία διαφορικά, αλλά και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτησή του. Παράλληλα, οι μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι, αποτρέπουν ανεπιθύμητες επαφές του αυτοκινήτου με πέτρες και βράχους, γεγονός που μας βοήθησε ιδιαίτερα στο δυσκολότερο κομμάτι που κινηθήκαμε, μια άστρωτη και γεμάτη βράχια ανηφορική διαδρομή, στη μέση περίπου της ειδικής Κλένια-Μυκήνες.
Κινητήρας
Με χωρητικότητα 1.495 κ.εκ. και απόδοση 105 ίππων, ο 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας του Terios είναι υπερ-αρκετός για την άνετη κίνηση του αυτοκινήτου εκτός δρόμου, εμφανίζοντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά. Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ αυτό εμφανίζεται κάπως τραχύ και με αυξημένο θόρυβο -κυρίως στο υψηλό φάσμα των στροφών. Τέλος, το 5άρι μηχανικό κιβώτιο έχει αρκετά καλή κλιμάκωση και ικανοποιεί σε αίσθηση.
Σύστημα τετρακίνησης
Παραδοσιακή εκτός δρόμου επιλογή για το 4X4 της Daihatsu, με μόνιμο σύστημα τετρακίνησης. Η ροπή μεταδίδεται στους εμπρός και πίσω τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού. Επιπλέον, η Daihatsu εξοπλίζει το Terios και με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού (ποσοστό 50:50 εμπρός-πίσω), αλλά και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) στον πίσω άξονα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.495
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.)*105/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*140/4.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)12,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)12,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 19,9
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα)168
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)40,9
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)*7,9
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)186
Βάρος (κιλά)1.238
*Εργοστασιακές τιμές

Εκτός δρόμου Χαρακτηριστικά
Γωνία Προσέγγισης (μοίρες)38
Γωνία Ράμπας (μοίρες)34
Γωνία Διαφυγής (μοίρες)37
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)200

Εξοπλισμός-Τιμή
ESPo
Αερόσακος οδ./συνοδ.•/•
Αερόσακοι πλευρ./οροφήςo/o
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Air condition
Κλιματισμόςo
Ηχοσύστημα
Δερμάτινο σαλόνιo
Ηλιοροφή- Ζάντες αλουμινίουo
Τιμή (ευρώ)20.160
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Τα θετικά…
Οι εκτός δρόμου ικανότητες, η αισθητική του αμαξώματος, οι χώροι σε σχέση με τις διαστάσεις
… και τα αρνητικά
Η τραχύτητα του κινητήρα, το φινίρισμα σε συγκεκριμένα τμήματα στο εσωτερικό

Εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στη ράμπα το Terios, πετυχαίνοντας τελικά ένα από τα υψηλότερα νούμερα RTI μεταξύ των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει. RTI εμπρός: 476 - RTI πίσω: 548

Συνολικά σύγχρονη σχεδίαση έχει να επιδείξει το εσωτερικό του Terios, με σκληρά στην αφή υλικά, καλή εργονομία και σχετικά καλή συναρμογή

 
 Στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις με 15 4Χ4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
1η Ημέρα
2η Ημέρα
Εκτός δρόμου μετρήσεις - Ramp Travel Index (RTI)
Chevrolet Captiva 2,4
Citroen C-Crosser 2,4
Daihatsu Terios 1,5
Honda CR-V 2,0
Kia Sorento 3,3 FL
Mercedes GLK 280
Mitsubishi Pajero 3,8 5d
Nissan Qashqai+2 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Renault Koleos 2,5
SsangYong Kyron 2,0 XDi A/T
Subaru Forester 2,0
Suzuki Grand Vitara 2,4
Toyota Land Cruiser 5d
Volvo XC60 3,0 T6
Παραλειπόμενα