Audi A3 e-tron concept με 238 ίππους!

(19/4/2011)

Στην έκθεση της Σαγκάης η Audi θα παρουσιάσει την υβριδική έκδοση του νέου A3 και μάλιστα με σεντάν αμάξωμα. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τον κωδικό e-tron, ενώ η συνολική απόδοση του plug-in hybrid συστήματος θα φτάνει τους 238 ίππους.

H έκδοση e-tron του νέου Audi A3 Sedan

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα φορτίζονται είτε από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είτε από μια απλή πρίζα

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα φορτίζονται είτε από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είτε από μια απλή πρίζα

Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία με απόδοση στους 238 ίππους

Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία με απόδοση στους 238 ίππους

Το εσωτερικό του A3 e-tron Sedan είναι άκρως φουτουριστικό, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι προς το παρόν η συγκεκριμένη έκδοση είναι πρωτότυπη

Το εσωτερικό του A3 e-tron Sedan είναι άκρως φουτουριστικό, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι προς το παρόν η συγκεκριμένη έκδοση είναι πρωτότυπη

  • H έκδοση e-tron του νέου Audi A3 Sedan
  • Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα φορτίζονται είτε από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είτε από μια απλή πρίζα
  • Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία με απόδοση στους 238 ίππους
  • Το εσωτερικό του A3 e-tron Sedan είναι άκρως φουτουριστικό, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι προς το παρόν η συγκεκριμένη έκδοση είναι πρωτότυπη
Ως πρωτότυπο το γνωρίσαμε στην έκθεση της Γενεύης το 2010, ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκαν τα επίσημα σχέδια του μοντέλου παραγωγής. Τώρα η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα των οχημάτων τεχνολογίας e-tron (μετά τα πρωτότυπα A5-A3 που επίσης μας παρουσίασε πρόσφατα), με το μελλοντικό Α3 και μάλιστα στη σεντάν έκδοση του. Έτσι το αυτοκίνητο που πρωτοπαρουσιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 2,5 λίτρων απόδοσης 408 ίππων, στην έκδοση e-tron θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία. Αυτή περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI με την ιπποδύναμη στους 211 ίππους (!), και ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να του χαρίσει επιπλέον 27 ίππους. Αποτέλεσμα είναι η συνολική ιπποδύναμη να αγγίξει τους 238 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου 12 kWh που είναι τοποθετημένες στο χώρο των αποσκευών, ενώ αυτές μπορούν να φορτιστούν είτε κατά την κίνηση του αυτοκινήτου (από το σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας), είτε από μια απλή οικιακή πρίζα (τεχνολογία: plug-in hybrid). Τέλος, η Audi αναφέρει ότι η αυτονομία του ως αμιγώς ηλεκτρικό είναι τα 54 χιλιόμετρα. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 231 χ.α.ω. Η επίσημη πρεμιέρα του θα γίνει στην έκθεση της Σαγκάης αυτές τις ημέρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center