Ο γνωστός κινητήρας βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό 1,4 TFSI των 150 ίππων συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (CoD) μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους στα χαρτιά, σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.

Κινητήρες-Κιβώτια: Οικολογική αναβάθμιση

123.835 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2015

Ο γνωστός 4κύλινδρος κινητήρας 1,4 TFSI πλέον έχει εφοδιαστεί με το σύστημα απενεργοποίησης των μεσαίων κυλίνδρων (Cylinder on Demand – CoD), με απόδοση που παραμένει στους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής, αλλά με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. (από 5,9 λτ./100 χλμ. που έκαιγε το προηγούμενο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα χωρίς CoD) και εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. (από 137 γρ./χλμ. χωρίς CoD). 


Στην έκδοση της δοκιμής, που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, η κατανάλωση φτάνει στα 5,9 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι στα 133 γρ./χλμ. (από 6,2 λτ./100 χλμ. & 145 γρ./χλμ.) Το μοτέρ αυτό τοποθετείται για πρώτη φορά στο μοντέλο και φαίνεται να του ταιριάζει γάντι, αφού παραμένει πολιτισμένο, οικονομικό και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο μοντέλο, που το βάρος του φτάνει στον 1,5 τόνο. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι η μέση κατανάλωσης δοκιμής δύσκολα πέφτει κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ., γεγονός, βέβαια, που μοιάζει λογικό για το βάρος και τον όγκο (άρα και την αεροδυναμική) του. 

Tags: AUDI, AUDI Q3
 
  • andreas

    Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.

      7