Η ποιότητα κύλισης και η προσφερόμενη άνεση του ανανεωμένου Q3 είναι κορυφαία. Τα πάτημά του είναι σίγουρο και τα φρένα πολύ δυνατά.

Στο δρόμο: Με τονισμένη άνεση

123.829 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2015

Το ανανεωμένο Q3 μας έδωσε την αίσθηση ότι έχει βελτιώσει και τα οδικά του χαρακτηριστικά, ωστόσο, επισήμως, δεν ανακοινώνεται καμία αλλαγή σε σχέση με πριν. Έτσι το μοντέλο παραμένει ένα από τα πιο ποιοτικά και άνετα παραδείγματα του είδους. Το πληθωρικό του αμάξωμα δεν έχει πρόβλημα να σταθεί με σιγουριά στον ανοιχτό δρόμο και τις στροφές, όπου δεν γέρνει και δεν πλέει άσκοπα. Η ηχομόνωση είναι υποδειγματική, η ποιότητα κύλισης δε θυμίζει crossover, ούσα κορυφαία, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά. Θα θέλαμε λίγο καλύτερη ακρίβεια και πληροφόρηση από το τιμόνι. 


Επίσης να επισημάνουμε ότι ο crossover χαρακτήρας του μοντέλου περιορίζεται, λογικά, από την έλλειψη τετρακίνησης (ως 1,4 TFSI), οπότε οι όποιες προσδοκίες ορίζονται μόνο από την μεγάλη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Θεωρούμε επίσης ότι το κιβώτιο αξίζει τα παραπάνω χρήματα (+ 2.800 ευρώ) και τη λίγη βενζίνη κατανάλωσης επιπλέον, αφού εξασφαλίζει στο Q3 ευχρηστία στην καθημερινή χρήση, άνεση στο ταξίδι και ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές.

Tags: AUDI, AUDI Q3
 
  • andreas

    Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.

      7