Το εσωτερικό του Opel Astra κερδίζει τις εντυπώσεις με τη μοντέρνα σχεδίαση και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Η θήκη για το κινητό στην κεντρική κονσόλα αποδεικνύεται βολική στην πράξη.

Εργονομικό, πρακτικό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής το εσωτερικό του Toyota Auris. High-light αποτελεί η οθόνη στην κεντρική κονσόλα με τα πλήκτρα αφής.

Μοντέρνο στη σχεδίαση, με καλή συναρμογή και καλή εργονομία είναι και το εσωτερικό του Ford Focus. Μόνη μας ένσταση το film στην οθόνη που «κρατάει» τις δακτυλιές.

Το εσωτερικό του Golf μπορεί να μη διακρίνεται σχεδιαστικά, έχει όμως κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Απροβλημάτιστη επίσης είναι η εργονομία.

Εσωτερικό: Golf και Astra ξεχωρίζουν σε ποιότητα

83.062 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/3/2016

Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό που χαρακτηρίζει και τα τέσσερα μοντέλα της συγκριτικής αυτής δοκιμής είναι η μοντέρνα σχεδίαση και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους, ενώ το κάθε μοντέλο έχει ταυτόχρονα το δικό του χαρακτήρα.
Στην περίπτωση του Opel Astra, η σχεδίαση είναι πολύ μοντέρνα, όμορφη και προσεγμένη στη λεπτομέρεια. Μάλιστα, τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα είναι τμηματικά χωρισμένα διευκολύνοντας την εργονομία, κάτι στο οποίο υστερούσε η προηγούμενη γενιά. Από πλευράς ποιότητας και συναρμογής δεν έχουμε κανένα παράπονο καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό υπάρχουν μαλακά, αφρώδη και ποιοτικά υλικά. Επίσης στα high-lights του μοντέλου είναι το γρήγορο σε λειτουργία σύστημα πολυμέσων, η έξυπνη θήκη για το κινητό στην κεντρική κονσόλα και η οθόνη στον πίνακα οργάνων. Μεταξύ των τεσσάρων το Astra κερδίζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του.
Το Ford Focus, έπειτα, διαθέτει επίσης μοντέρνα σχεδίαση και καλή κατασκευή στο εσωτερικό, ενώ στα high-lights του ανήκει το σύστημα SYNC2 της Ford το οποίο σου επιτρέπει να ελέγξεις τηλέφωνο, ηχοσύστημα και κλιματισμό ακόμη και με την φωνή σου. Μοντέρνος και ευδιάκριτος είναι επίσης ο πίνακας οργάνων, ενώ το τιμόνι έχει σωστό πάχος και ποιοτική αίσθηση. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει και στην εργονομία. Η μόνη μας ένσταση στο εσωτερικό εντοπίζεται στο film της οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα το οποίο αφήνει τις περισσότερες δακτυλιές που χτυπάνε στο μάτι…
Το Toyota Auris από την άλλη, είναι πιο λιτό σχεδιαστικά από τα Astra και Focus, όμως ταυτόχρονα και το μοντέλο με την πιο μοντέρνα κεντρική κονσόλα χάρη στην οθόνη αφής με τα πλήκτρα αφής. Το ταμπλό είναι εντελώς κάθετο δίνοντας περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των επιβατών εμπρός, ενώ στο κομμάτι της κατασκευής, παρότι τα μαλακά στην αφή υλικά έχουν λιγότερη έκταση από ό,τι στο Astra και το Golf, η κορυφαία συναρμογή και φινίρισμα, έρχονται να υποσχεθούν αντοχή στο χρόνο.
Τέλος, τιμώντας την πολύ καλή γερμανική παράδοση στον τομέα, το εσωτερικό του Golf χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα κατασκευής, με πολύ προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, αλλά και με μαλακά, αφρώδη πλαστικά να ντύνουν το ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών. Στο κομμάτι της σχεδίασης βέβαια, το εσωτερικό του μοντέλου της VW παραμένει σχετικά λιτό, χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, με την οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας να προσφέρει μια hi-tech πινελιά. Εργονομικά βέβαια, τα πάντα είναι σωστά τοποθετημένα και όλοι οι διακόπτες είναι εύκολα προσβάσιμοι, με την παρουσία ηλεκτρικού χειρόφρενου να τονίζει την άνεση. 

 
  • Leonidas

    Γιατι λειπει απο το συγκριτικο το Peugeot 308 με τον diesel 120 ?? Oλο τα γερμανικα μας πλασαρετε !! Υπαρχουν και αλλα καλα αυτοκινητα !!

      20
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν είναι πάντοτε όλα τα αυτοκίνητα διαθέσιμα από την εκάστοτε αντιπροσωπεία στις επιθυμητές ημερομηνίες.

        8
  • FaniSporty

    Να ήταν μόνο το Peugeot φίλε Leonidas καλά θα ήταν... Hyundai i30; Kia Cee'd; έχω να τα δω σε συγκριτικό...

      17
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Golf 1.6 TDI 105 BMT DSG SW 37.700 Km, φορτωμένο πλήρως στην ουρά, με άξονα αντί της ανάρτησης της προηγούμενης γενιάς : Η βαριά ουρίτσα της προηγούμενης γενιάς μαζευόταν μια χαρά, ενώ αυτό είναι χορεύτρια αντίστοιχη του Opel Astra τριών γενεών πίσω->τα περί άνεσης ΑΛΛΟΥ.Μια βόλτα στα πίσω καθίσματα του εν λόγω sw, με πιέσεις ελαστικών ρυθμισμένες στο 101%, θα δώσει να καταλάβουν τι σημαίνει η ΑΠΟΥΣΙΑ ανάρτησης, την οποία μπορούν να διαχειριστούν καλά ΜΟΝΟ οι Γάλλοι...

      13
  • kostask

    Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή.......

      12
  • dimitris

    Καλα γιατι απο alfa romeo; Ειδικα η νεα και φρεσκια jiulietta απαραδεχτο να λειπει. Αλλα ειδικα ο ιταλος δεν ειναι πουθενα!

      10
  • Κωστας

    Αν δεν τα δοκιμασεις και τα 4 δεν θα το καταλαβεις... ειλκρινα το νεο Astra ειναι πολυ βελτιωμενο σε σχεση με τα προηγουμενο και πιο ομορφο. Στη βασιικη εκδοση ομως (Business και 300Nm ροπης) εχω την εντυπωση πως δεν εχει συνδεσμους Watt στην πισω αναρτηση, ενω αυτο το καταλαβαινεις πολυ πιο καλα στο Focus με τους πολλαπλους συνδεσμους που κανουν το αυτοκινητο 'τερας' στην προσφυση. (Εχω το Mondeo του 2008 και το αντιλαμβανομαι πολυ ομορφα.) Δεν ειναι τυχαιο πως μετα απο χρονια η Opel εχει αυτοκινητο σαν το καλυτερο της χρονιας (το Astra ψηφιστηκε αυτοκινητο του 2016). Τωρα γιατι δεν υπαρχουν στην συγκριση ουτε το 308, το Giuletta, το Ceed και το i30 μπορουμε να το συνεχισουμε και να ζητησουμε επισης και τα αντιστοιχα Megane ακομη και το V40. Εχω ομως την εντυπωση πως και οι τιμες ξεφευγουν αρκετα πανω απο τις 22.000 για τα ιταλικα και το Volvo, οποτε παμε σε αλλη κατηγορια.

      3
  • lion

    Αγαπητό Autotriti θα μπορούσαμε να έχουμε τα γραφήματα Ταχύτητας/Κατανάλωσης και για το peugeot 308 120 EAT6 καθώς για τα υπόλοιπα? Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή ιδέα και κάτι σημαντικά ενδιαφέρον ως μέτρηση σήμερα στην εποχή μας. Ευχαριστώ

      2
  • Alex

    Η μέτρηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών είναι με kit επισκευής ελαστικών, με space-saver ρεζέρβα ή κανονική ρεζέρβα??