Ο αέρας για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα του Opel Astra είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία!

Με 380 λτ., ο χώρος αποσκευών του VW Golf είναι ο μεγαλύτερος από τα μοντέλα της συγκριτικής αυτής δοκιμής.

Χώροι: VW Golf και Opel Astra τα πιο ευρύχωρα

83.060 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/3/2016

Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, τα Volkswagen Golf και Opel Astra είναι τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της δοκιμής και από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι και στο εσωτερικό των άλλων δύο δεν θα μπορέσουν να καθίσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Πιο αναλυτικά, το Golf διαθέτει το περισσότερο ύψος για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, ενώ είναι και το πιο φαρδύ μπροστά. Πίσω, πιο φαρδύ είναι κατά 5 μόλις χιλιοστά το Opel Astra, άρα ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει καμία, ωστόσο εκεί που βγάζεις πραγματικά το καπέλο στο Astra είναι στον προσφερόμενο αέρα για τα γόνατα. Αυτός ανέρχεται στα 168 χλστ., όντας ενδεικτικά διπλάσιος από τον αέρα για τα γόνατα του Toyota Auris.
Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Volkswagen Golf διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 380 λίτρα και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Opel Astra με 370 λίτρα. Στο μέσο όρο της κατηγορίας βρίσκονται τα Ford Focus και Toyota Auris με 363 και 360 λτ. χωρητικότητα αντίστοιχα. 

 
  • Leonidas

    Γιατι λειπει απο το συγκριτικο το Peugeot 308 με τον diesel 120 ?? Oλο τα γερμανικα μας πλασαρετε !! Υπαρχουν και αλλα καλα αυτοκινητα !!

      20
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν είναι πάντοτε όλα τα αυτοκίνητα διαθέσιμα από την εκάστοτε αντιπροσωπεία στις επιθυμητές ημερομηνίες.

        8
  • FaniSporty

    Να ήταν μόνο το Peugeot φίλε Leonidas καλά θα ήταν... Hyundai i30; Kia Cee'd; έχω να τα δω σε συγκριτικό...

      17
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Golf 1.6 TDI 105 BMT DSG SW 37.700 Km, φορτωμένο πλήρως στην ουρά, με άξονα αντί της ανάρτησης της προηγούμενης γενιάς : Η βαριά ουρίτσα της προηγούμενης γενιάς μαζευόταν μια χαρά, ενώ αυτό είναι χορεύτρια αντίστοιχη του Opel Astra τριών γενεών πίσω->τα περί άνεσης ΑΛΛΟΥ.Μια βόλτα στα πίσω καθίσματα του εν λόγω sw, με πιέσεις ελαστικών ρυθμισμένες στο 101%, θα δώσει να καταλάβουν τι σημαίνει η ΑΠΟΥΣΙΑ ανάρτησης, την οποία μπορούν να διαχειριστούν καλά ΜΟΝΟ οι Γάλλοι...

      13
  • kostask

    Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή.......

      12
  • dimitris

    Καλα γιατι απο alfa romeo; Ειδικα η νεα και φρεσκια jiulietta απαραδεχτο να λειπει. Αλλα ειδικα ο ιταλος δεν ειναι πουθενα!

      10
  • Κωστας

    Αν δεν τα δοκιμασεις και τα 4 δεν θα το καταλαβεις... ειλκρινα το νεο Astra ειναι πολυ βελτιωμενο σε σχεση με τα προηγουμενο και πιο ομορφο. Στη βασιικη εκδοση ομως (Business και 300Nm ροπης) εχω την εντυπωση πως δεν εχει συνδεσμους Watt στην πισω αναρτηση, ενω αυτο το καταλαβαινεις πολυ πιο καλα στο Focus με τους πολλαπλους συνδεσμους που κανουν το αυτοκινητο 'τερας' στην προσφυση. (Εχω το Mondeo του 2008 και το αντιλαμβανομαι πολυ ομορφα.) Δεν ειναι τυχαιο πως μετα απο χρονια η Opel εχει αυτοκινητο σαν το καλυτερο της χρονιας (το Astra ψηφιστηκε αυτοκινητο του 2016). Τωρα γιατι δεν υπαρχουν στην συγκριση ουτε το 308, το Giuletta, το Ceed και το i30 μπορουμε να το συνεχισουμε και να ζητησουμε επισης και τα αντιστοιχα Megane ακομη και το V40. Εχω ομως την εντυπωση πως και οι τιμες ξεφευγουν αρκετα πανω απο τις 22.000 για τα ιταλικα και το Volvo, οποτε παμε σε αλλη κατηγορια.

      3
  • lion

    Αγαπητό Autotriti θα μπορούσαμε να έχουμε τα γραφήματα Ταχύτητας/Κατανάλωσης και για το peugeot 308 120 EAT6 καθώς για τα υπόλοιπα? Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή ιδέα και κάτι σημαντικά ενδιαφέρον ως μέτρηση σήμερα στην εποχή μας. Ευχαριστώ

      2
  • Alex

    Η μέτρηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών είναι με kit επισκευής ελαστικών, με space-saver ρεζέρβα ή κανονική ρεζέρβα??