Το ματ γκρι αμάξωμα και οι μαύρες 18άρες ζάντες αλουμινίου, ξεχωρίζουν αυτή τη Giulietta Quadrifoglio Verde από τις υπόλοιπες.

Το ματ γκρι αμάξωμα και οι μαύρες 18άρες ζάντες αλουμινίου, ξεχωρίζουν αυτή τη Giulietta Quadrifoglio Verde από τις υπόλοιπες.

Το Focus ST «κάνει μπαμ» από μακριά χάρη δείχνοντας τσαμπουκαλίδικο και ψαρωτικό, με τη κυψελωτή μάσκα και τη κεντρικά τοποθετημένη «σιαμαία» εξάτμιση με την τραπεζοειδή απόληξη.

Το Focus ST «κάνει μπαμ» από μακριά χάρη δείχνοντας τσαμπουκαλίδικο και ψαρωτικό, με τη κυψελωτή μάσκα και τη κεντρικά τοποθετημένη «σιαμαία» εξάτμιση με την τραπεζοειδή απόληξη.

Επιθετικό σχεδιασμό με κυψελωτή εισαγωγή αέρα για τον επαρκή αερισμό του δυνατού κινητήρα διαθέτει το Golf GTi.

Επιθετικό σχεδιασμό με κυψελωτή εισαγωγή αέρα για τον επαρκή αερισμό του δυνατού κινητήρα διαθέτει το Golf GTi.

Εμφάνιση: Προκαλούν

80.750 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2015

Σε ότι αφορά την εμφάνιση των τριών αυτοκινήτων του συγκριτικού μας, είναι η αρμόζουσα για το δυναμικό χαρακτήρα που διαθέτουν και τα τρία αυτοκίνητα. Ξεκινώντας από την Giulietta QV, αυτή διακρίνεται για τη γκρι ματ βαφή του αμαξώματος που τραβάει τα βλέμματα σε χρόνο ρεκόρ. Μάλιστα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι η συλλεκτική έκδοση «Launch Edition», η οποία κατασκευάζεται σε μόλις 999 μονάδες και πέρα από το ματ χρώμα, φέρει αεροτομή και καλύμματα καθρεπτών από ανθρακονήματα, πλαϊνές ποδιές και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου σε γυαλιστερό ανθρακί φινίρισμα. 


Το προσφάτως ανανεωμένο Focus ST ξεχωρίζει κι αυτό για τη δυναμική του εμφάνιση, η οποία ενισχύεται χάρη στη νέα κυψελωτή μάσκα με το λογότυπο ST στα αριστερά της, τα μακρόστενα φώτα καθαρού κρυστάλλου, το καπό με τα δύο ιδιαίτερα τονισμένα «νεύρα», το νέο προφυλακτήρα και τους ανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης. Στο πίσω μέρος υπάρχει η αεροτομή και η κεντρικά τοποθετημένη «σιαμαία» εξάτμιση με την τραπεζοειδή απόληξη, με την δυναμική εμφάνιση του Focus ST να ολοκληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών. 

Τονισμένο, αλλά και διακριτικό συνάμα είναι το παρουσιαστικό του VW Golf GTi. Οι τροχοί των 18 ιντσών τραβάνε την προσοχή, όπως και ο εμπρός προφυλακτήρας με τη κυψελωτή εισαγωγή αέρα που φροντίζει για την σωστή ποσότητα για την καύση του μίγματος τους. Κερασάκια στην τούρτα όμως, το προκλητικό κόκκινο σιρίτι που διατρέχει το εμπρός μέρος του GTi, αλλά και οι δύο εξατμίσεις στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα. 

 
  • Stelios_P

    Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!

      37
  • VWakias

    Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.

      22
  • christos

    Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;

      13
  • seads

    Είναι αστέρι το Golf, δεν το κάνει το Auto triti (κρίνω από τον εαυτό μου..!)

      4
  • Γιάννης

    Tι ασχήμια είναι αυτή στο golf δεν περιγραφεται,και πραγματικά 3 λιτρα νακαιγε στα 100 χλμ πάλι κάποιο απο τα αλλα θα διαλεγα.

      1
  • petrolhead

    Το golf ειναι "ο κανονας" σε αυτην τη κατηγορια