Η άποψή μας

80.753 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2015

Alfa Romeo Giulietta 1,75 TBI QV
+  Εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, φρένα
- Λειτουργία κιβωτίου ως αυτόματο, άνεση ανάρτησης, χώρος για τα κεφάλια πίσω

Ford Focus ST
+ Σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά, επιδόσεις, ήχος, φρένα, ρυθμισιμότητα στο όριο, καθίσματα, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Kατανάλωση, κύκλος στροφής, απουσία επιλογή προγραμμάτων λειτουργίας κινητήρα ή και ανάρτησης

VW Golf GTI Performance DSG6
+ Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά μπλοκέ διαφορικό, ήχος, φρένα
- Κατανάλωση

Κι έφτασε η ώρα της κατακλείδας. Ομολογουμένως μια δύσκολη ώρα, μιας και το τελικό συμπέρασμα είναι λίγο δύσκολο να προκύψει. Πρόκειται για τρία αυτοκίνητα τα οποία ενσωματώνουν τη τελευταία λέξη της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας πάνω τους, με δυνατούς κινητήρες και οδική συμπεριφορά… ξυράφι. 

Η Giulietta QV διαθέτει το κινητήρα με το μικρότερο κυβισμό κι αυτό είναι κάτι που πολύ θα το θεωρήσουν προτέρημα, ειδικά όταν θα έρθει η ώρα της φορολογικής δήλωσης. Παρά τα 1.800 κ.εκ. ο κινητήρας προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις, αλλά το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο TCT δεν βοηθάει σε σβέλτους ρυθμούς οδήγησης. Όμως η Giulietta QV ενστερνίζεται περισσότερο το GT χαρακτηρισμό. 

Οι υπόλοιποι δυο ανταγωνιστές Focus ST και Golf GTi έχουν ενισχυμένο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Το φρέσκο Ford Focus ST προσφέρει οδηγική απόλαυση συνδυασμένη με ένα σύγχρονο και ελκυστικό πακέτο, με κοφτερή οδική συμπεριφορά που θα εκτιμήσει ο μυημένος στη γρήγορη οδήγηση. Στην περίπτωση του VW Golf GTI η συνταγή είναι σωστή. 

To Golf GTI είναι politically correct αφού έχει λογική τιμή για 2λιτρο, καθώς κι ένα δυνατό και πληθωρικό κινητήρα ο οποίος προσφέρει ότι χρειάζεται ο οδηγός. Ο λόγος για το οποίο θες να το αγοράσεις είναι γιατί κάνει «μάγκα» τον καθένα στο δρόμο. Ο αδιάφορος οδηγός θα εκτιμήσει την άνεση που προσφέρει και το high tech της υπόθεσης. Αυτός που νομίζει ότι είναι γρήγορος δε θα προδοθεί, αφού όλα θα δουλέψουν άμεσα για τον σώσουν στο λάθος. Ο γρήγορος θα βρει τις επιδόσεις και τον ήχο που ψάχνει. 

 
  • Stelios_P

    Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!

      37
  • VWakias

    Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.

      22
  • christos

    Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;

      13
  • seads

    Είναι αστέρι το Golf, δεν το κάνει το Auto triti (κρίνω από τον εαυτό μου..!)

      4
  • Γιάννης

    Tι ασχήμια είναι αυτή στο golf δεν περιγραφεται,και πραγματικά 3 λιτρα νακαιγε στα 100 χλμ πάλι κάποιο απο τα αλλα θα διαλεγα.

      1
  • petrolhead

    Το golf ειναι "ο κανονας" σε αυτην τη κατηγορια