80.752 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2015
Ο σπορτίφ χαρακτήρας των τριών αυτοκινήτων φαίνεται και από τον εσωτερικό τους διάκοσμο. Στο εσωτερικό της Giulietta QV, η σπορτίφ ατμόσφαιρα ενισχύεται από τα σπορ μπάκετ καθίσματα τα οποία επενδύονται με δέρμα και αλκαντάρα, προσφέροντας αρκετή στήριξη του σώματος. Το τριάκτινο τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω τμήμα του, δερμάτινο και με όμορφες λευκές ραφές, ενώ δέρμα συναντούμε και χειρόφρενο και τον επιλογέα του κιβωτίου. Οι σπορτίφ επεμβάσεις ολοκληρώνονται με την αλουμινένια πεταλιέρα και τη δερμάτινη οροφή, ενώ στο ποιοτικό κομμάτι, εκτός των δερμάτων, το ταμπλό με το μαλακό πλαστικό και την πολύ καλή συναρμογή, προβάλει και αυτό την premium πλευρά του χαρακτήρα της Giulietta, όπως και η μεγάλη οθόνη αφής στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το σύστημα infotainment. Οι χώροι τέλος, βρίσκονται συνολικά σε καλά επίπεδα και είναι επαρκείς για 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με όγκο 350 λίτρων, είναι λίγο πιο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Στα ενδότερα του Focus ST, τα μπάκετ της Recaro, τα τρία μικρά αναλογικά όργανα (θερμοκρασία και πίεση λαδιού, πίεση turbo) στην κορυφή της κονσόλας και τα σχετικά λογότυπα ορίζουν κατά κύριο λόγο τη διαφορά σε σχέση με τα απλά Focus. Το γνώριμο, αλλά ποιοτικό σκηνικό συμπληρώνει η νέα, πιο εργονομική, κονσόλα με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του SYNC II (τη δεύτερη γενιά του συστήματος πολυμέσων με φωνητικές εντολές της Ford). Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν πλέον νέοι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού. Για χωροταξικούς λόγους μικρότερο σε διαστάσεις είναι και το χειρόφρενο, ενώ μπροστά από τον οδηγό έρχεται ένα νέο τριάκτινο τιμόνι, με ιδανική σε πάχος στεφάνη και πιο εργονομικά χειριστήρια για το ηχοσύστημα. Καμία φυσικά διαφοροποίηση δεν υπάρχει στους χώρους με τις μόνες μας ενστάσεις να αφορούν το ωφέλιμος πλάτος του πίσω καθίσματος και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (363 λτ.)
Το πιο ενδεικτικό διακριτικό στο εσωτερικό είναι το καρό μοτίβο (Clark τo λέει η VW) στην ταπετσαρία, όπως και ο κόκκινος φωτισμός του πίνακα οργάνων, ενώ σαφώς και υπάρχει σπορ τιμόνι και λεβιές με τα διακριτικά GTI, όπως και αλουμινένια επένδυση σε πεντάλ και footrest. Τα καθίσματα έχουν άψογη πλευρική στήριξη και η θέση οδήγησης είναι κορυφαία, όπως και η ποιότητα κατασκευής, ενώ στη κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής του συστήματος infotainment.
Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!
Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.
Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;
Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!
Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.
Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;
Είναι αστέρι το Golf, δεν το κάνει το Auto triti (κρίνω από τον εαυτό μου..!)
Tι ασχήμια είναι αυτή στο golf δεν περιγραφεται,και πραγματικά 3 λιτρα νακαιγε στα 100 χλμ πάλι κάποιο απο τα αλλα θα διαλεγα.
Το golf ειναι "ο κανονας" σε αυτην τη κατηγορια