O 2λιτρος κινητήρας της σειράς ΕΑ888 του Golf GTI Performance αποδίδει 230 ίππους και προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις.

Ο κινητήρας του βενζινοκίνητου Focus ST συνεχίζει το ίδιο δυνατός και εύηχος με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά με καλύτερη απόκριση σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Ο ισχυρός και ροπάτος κινητήρας προσδίδει γρήγορες επιδόσεις και τονίζει το δυναμισμό της Giulietta QV. Το κιβώτιο Alfa TCT συμβάλει στην άνεση, αλλά όχι στη γρήγορη οδήγηση.

Κινητήρες-Κιβώτιο: Δυνατές «καρδιές»

80.745 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2015

Το εξαιρετικό με τα τρία αυτά αυτοκίνητα είναι πως διαθέτουν τόσο εμφάνιση, όσο και δυνατές επιδόσεις. Για αυτές φροντίζουν τα μηχανικά σύνολα που έχουν κάτω από το καπό τους. 


Το μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα έχει η Alfa Romeo Giulietta, η οποία κάτω από το νευρώδες καπό της έχει τον 1,75 λτ. κινητήρα βενζίνης, όταν Focus ST και VW Golf GTi διαθέτουν 2λιτρους κινητήρες. Ο ιταλικός κινητήρας κάνει χρήση όλης της σύγχρονης τεχνολογίας (άμεσο ψεκασμό, διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, τούρμπο) για να επιτύχει την υψηλότερη σχέση λίτρου ανά ίππων στην ιστορία της Alfa Romeo (137,8 PS/1,0 λτ.). Η ονομαστική του απόδοση ανέρχεται στους 240 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm στις 1.850 σ.α.λ. (340 Nm στις 2.000 σ.α.λ. με επιλεγμένο το «Dynamic» στο Alfa D.N.A.). Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, 6άρι Alfa TCT κιβώτιο, που πλέον διαθέτει και λειτουργία Launch Control. Στην πράξη, το μοτέρ δίνει στη Giulietta QV έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα από κάθε άλλη φορά, παρέχοντας αρκετή δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, την ίδια στιγμή που ο ήχος που φθάνει στο εσωτερικό, «βαρύς» και μπάσος, φροντίζει για την ηχητική απόλαυση των επιβατών. Πολύ καλές είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 6,3 δλ. 

Το Focus ST κινείται από έναν 2λιτρο EcoBoost κινητήρα βενζίνης, με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, αποδίδοντας 250 ίππους (όσο και το προηγούμενο ST) με 360 Nm ροπής (από 2.000-4.500 σ.α.λ.). Οι μηχανικοί της Ford προχώρησαν σε βελτιώσεις στην εισαγωγή και στην χαρτογράφηση του κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Ο 2λιτρος EcoBoost είναι εύρωστος χαμηλά, με γερό τράβηγμα από το ρελαντί και εκρηκτικός όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι, προσφέροντας δυνατές επιδόσεις. Το 0-100 είναι υπόθεση 6,6 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα. 

Κάτω από το καπό του Golf GTI Performance υπάρχει ο 2λιτρος κινητήρας της σειράς ΕΑ888, με απόδοση 230 ίππων, δύναμη απλωμένη από τις 4.700 έως τις 6.200 σ.α.λ. Διπλός ψεκασμός με παλμούς άμεσης και έμμεσης έγχυσης, νέα υδρόψυκτη διάταξη μεταξύ τουρμπίνας και πολλαπλής εξαγωγής, νέο κύκλωμα ψύξης, μικρότερες τριβές στο εσωτερικό, όλα συμβάλλουν στην αύξησης της ισχύος κατά 10 ίππους συγκριτικά με την «απλή» GTI version του Golf. 

 
  • Stelios_P

    Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!

      37
  • VWakias

    Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.

      22
  • christos

    Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;

      13
  • seads

    Είναι αστέρι το Golf, δεν το κάνει το Auto triti (κρίνω από τον εαυτό μου..!)

      4
  • Γιάννης

    Tι ασχήμια είναι αυτή στο golf δεν περιγραφεται,και πραγματικά 3 λιτρα νακαιγε στα 100 χλμ πάλι κάποιο απο τα αλλα θα διαλεγα.

      1
  • petrolhead

    Το golf ειναι "ο κανονας" σε αυτην τη κατηγορια