80.745 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2015
Το εξαιρετικό με τα τρία αυτά αυτοκίνητα είναι πως διαθέτουν τόσο εμφάνιση, όσο και δυνατές επιδόσεις. Για αυτές φροντίζουν τα μηχανικά σύνολα που έχουν κάτω από το καπό τους.
Το μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα έχει η Alfa Romeo Giulietta, η οποία κάτω από το νευρώδες καπό της έχει τον 1,75 λτ. κινητήρα βενζίνης, όταν Focus ST και VW Golf GTi διαθέτουν 2λιτρους κινητήρες. Ο ιταλικός κινητήρας κάνει χρήση όλης της σύγχρονης τεχνολογίας (άμεσο ψεκασμό, διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, τούρμπο) για να επιτύχει την υψηλότερη σχέση λίτρου ανά ίππων στην ιστορία της Alfa Romeo (137,8 PS/1,0 λτ.). Η ονομαστική του απόδοση ανέρχεται στους 240 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm στις 1.850 σ.α.λ. (340 Nm στις 2.000 σ.α.λ. με επιλεγμένο το «Dynamic» στο Alfa D.N.A.). Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, 6άρι Alfa TCT κιβώτιο, που πλέον διαθέτει και λειτουργία Launch Control. Στην πράξη, το μοτέρ δίνει στη Giulietta QV έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα από κάθε άλλη φορά, παρέχοντας αρκετή δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, την ίδια στιγμή που ο ήχος που φθάνει στο εσωτερικό, «βαρύς» και μπάσος, φροντίζει για την ηχητική απόλαυση των επιβατών. Πολύ καλές είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 6,3 δλ.
Το Focus ST κινείται από έναν 2λιτρο EcoBoost κινητήρα βενζίνης, με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, αποδίδοντας 250 ίππους (όσο και το προηγούμενο ST) με 360 Nm ροπής (από 2.000-4.500 σ.α.λ.). Οι μηχανικοί της Ford προχώρησαν σε βελτιώσεις στην εισαγωγή και στην χαρτογράφηση του κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Ο 2λιτρος EcoBoost είναι εύρωστος χαμηλά, με γερό τράβηγμα από το ρελαντί και εκρηκτικός όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι, προσφέροντας δυνατές επιδόσεις. Το 0-100 είναι υπόθεση 6,6 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.
Κάτω από το καπό του Golf GTI Performance υπάρχει ο 2λιτρος κινητήρας της σειράς ΕΑ888, με απόδοση 230 ίππων, δύναμη απλωμένη από τις 4.700 έως τις 6.200 σ.α.λ. Διπλός ψεκασμός με παλμούς άμεσης και έμμεσης έγχυσης, νέα υδρόψυκτη διάταξη μεταξύ τουρμπίνας και πολλαπλής εξαγωγής, νέο κύκλωμα ψύξης, μικρότερες τριβές στο εσωτερικό, όλα συμβάλλουν στην αύξησης της ισχύος κατά 10 ίππους συγκριτικά με την «απλή» GTI version του Golf.
Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!
Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.
Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;
Αλίμονο αγαπητό autotriti, ποιο θα έβγαινε πρώτο στη δοκιμή.Μα το VW φυσικά.... Αρχίζω να πιστεύω πως και με το VW UP να τα συγκρίνατε πάλι το VW θα βγάζατε πρώτο!!!
Μα φυσικά έχεις δίκιο φίλε Stelio_P,την σαπίλα το γκόλφ και με σύγκριση άλλο γκόλφ θα το βγάζανε πρώτο οι φωστήρες του τρίτη,μιλάμε για tragic οι τύποι.
Πότε επιτέλους θα βαθμολογήσει κάποιος την προσωπικότητα ενός αυτοκινήτου που το κάνει να ξεχωρίζει όταν περνάει στο δρόμο απο το σωρό;Τα κεφάλια των πίσω επιβατών σας μάραναν που μπορεί και ποτέ να μήν καθίσουν;
Είναι αστέρι το Golf, δεν το κάνει το Auto triti (κρίνω από τον εαυτό μου..!)
Tι ασχήμια είναι αυτή στο golf δεν περιγραφεται,και πραγματικά 3 λιτρα νακαιγε στα 100 χλμ πάλι κάποιο απο τα αλλα θα διαλεγα.
Το golf ειναι "ο κανονας" σε αυτην τη κατηγορια